  • Data: 2018-01-09 12:51:37
    Temat: Re: paczka inpost problem
    Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 9 Jan 2018 03:11:13 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Próbowałeś na infolinii inpostu pogadać żeby kurier podjął ponowne doręczenie?
    > Sprawdź na stronie śledzenia przesyłek kiedy ew awizował u Ciebie kurier przesyłkę.

    Ta firma to jakies nieporozumienie.
    Jakiś czas temu miałem takiego geniusza/kuriera w okolicy.
    Geniusz podjeżdża pod posesję: nie dzwoni, nie trąbi
    tylko wrzuca awizo i jazda.
    Na drugi dzień próbuję odebrać przesyłkę
    a paniusia w "bazie": - Jeszcze nie wróciła... [od kuriera]
    No to co wymyślił geniusz... wrzucał do skrzynki awizo z "wczorajszą datą"
    i robił to "po godzinach"... nocą.