  • 11. Data: 2003-09-11 08:41:08
    Temat: Re: opłata za windę
    Od: "RS" <r...@i...net.pl>

    > Koszty utrzymania znaczne a tych do obciążenia niewielu :(

    Jak to znaczne ? Jesli ciagle sie psuje to za takie skladki lepiej je
    wymienic.. A po za tym tylko prad i przeglad co kilka miesiecy z konserwacja
    pewnie raz do roku... to na pewno mniej niz te niecale 7500 w skali roku ;))
    Ktos na tym zarabia ;)))

  • 12. Data: 2003-09-11 12:52:40
    Od: "kinka" <k...@t...pl>

> [...]
    konserwacja
    > pewnie raz do roku... to na pewno mniej niz te niecale 7500 w skali roku

    hmmm... blok ma niecały rok, nie bywam tam często, ale nie widziałam
    jeszcze zepsutej windy. Tam jest tak samo jak u Ciebie tzn. parter, 4 piętra
    i poziom -1 (piwnica, garaże).
    Ale trzeba będzie jednak trochę pokłócić się o inny sposób naliczania opłaty
    np. od metrażu lub liczby lokatorów) :-)

  • 13. Data: 2003-09-11 13:39:27
    Od: "RS" <r...@i...net.pl>

    Użytkownik "kinka" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    opłaty
    > np. od metrażu lub liczby lokatorów) :-)

    oczywiscie ze trzeba.. jesli to nowy budynek to pewnie jest wspolnota.. nowe
    windy nie dosc ze psuc sie nie powinny to jeszcze maja gwaracje.. moze cos
    wam administrator nawala.. u mnie jest OTIS.. firma niby dobra, ale bardzo
    czest przepala sie oswietlenie windy (za czesto jak na przypadek, raczej
    blad instalacji).. widzielm z racji swojego zawodu dokumentacje fabreyczna
    takiej windy.. jest ponizej poziomu zerowego ;)) .. tak czy inaczej mnie
    winda ta kosztuje okolo 10zl miesiecznie..
    Wspolnota to mieszkancy.. to wy sami dopieracie sobie oplaty.. moze trzeba
    zazadac wypisu kosztow .. raz na rok zarzad ma obowiazek informowac
    mieszkancow o wydatkach !!!

  • 14. Data: 2003-09-12 09:53:44
    Temat: Re: opłata za wind
    Od: "gregor" <g...@g...pl>

    ja mam 50m2 mieszkanie w budynku 8-pietrowym i place 6,86 za winde wiec
    czegos musieliscie nie doczytac...bo ta kwota podana przez ciebie jest
    niewyobrazalnie wysoka?