  • 1. Data: 2003-09-09 05:52:32
    Temat: Bolesne rozstanie...
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Moja koleżanka z firmy postanowiła się rozstać z facetem, z którym była 5
    lat. Kazała mu zabierać wszystkie rzeczy, których dorobili się w tym czasie
    wspólnie i wynosić się z jej mieszkania. Niestety jej "chłopak" nie może się
    z tym pogodzić - nachodzi ją w mieszkaniu w nocy, czatuje na nią przed firmą
    gdy przychodzi i wychodzi z pracy. A ponieważ w przeszłości zdarzały mu się
    rękoczyny, ona staje się powoli kłębkiem nerwów. I postanowiła szukać pomocy
    na zewnątrz. Tylko co ona może zrobić?? Czy może zwrócić się do policji??

    pozdrawiam

    Monika

  • 2. Data: 2003-09-09 17:05:32
    Temat: Re: Bolesne rozstanie...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | Tylko co ona może zrobić?? Czy może zwrócić się do policji??

    Może, tylko nie wiem po co. Dokąd facet sobie po prostu stoi, nie próbuje
    jej zatrzymać siłą, czy w jakiś inny sposób zaatakować, to co niby ma zrobić
    ta Policja?

  • 3. Data: 2003-09-10 06:05:02
    Temat: Odp: Bolesne rozstanie...
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik <r...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bjlbcr$iif$1...@i...gazeta.pl...

    > Może, tylko nie wiem po co. Dokąd facet sobie po prostu stoi, nie próbuje
    > jej zatrzymać siłą, czy w jakiś inny sposób zaatakować, to co niby ma
    zrobić
    > ta Policja?

    Czyli łażenie za kimś nie jest zabronione ?? Wydzwanianie kilkadziesiąt razy
    w ciągu dnia... Nękanie zasadniczo jest dozwolone??

    pozdrawiam

    Monika

  • 4. Data: 2003-09-10 17:35:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | Czyli łażenie za kimś nie jest zabronione ?? Wydzwanianie kilkadziesiąt
    razy
    | w ciągu dnia... Nękanie zasadniczo jest dozwolone??

    Jest dozwolone dokąd nie wyczerpie znamion choćby wykroczenia.