    From: "RS" <r...@i...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: opłata za windę
    Date: Thu, 11 Sep 2003 15:39:27 +0200

    Użytkownik "kinka" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:bjpr6e$2u3s$1@foka.acn.pl...

    > konserwacja
    > ;))
    > >
    > hmmm... blok ma niecały rok, nie bywam tam często, ale nie widziałam
    > jeszcze zepsutej windy. Tam jest tak samo jak u Ciebie tzn. parter, 4
    piętra
    > i poziom -1 (piwnica, garaże).
    > Ale trzeba będzie jednak trochę pokłócić się o inny sposób naliczania
    opłaty
    > np. od metrażu lub liczby lokatorów) :-)

    oczywiscie ze trzeba.. jesli to nowy budynek to pewnie jest wspolnota.. nowe
    windy nie dosc ze psuc sie nie powinny to jeszcze maja gwaracje.. moze cos
    wam administrator nawala.. u mnie jest OTIS.. firma niby dobra, ale bardzo
    czest przepala sie oswietlenie windy (za czesto jak na przypadek, raczej
    blad instalacji).. widzielm z racji swojego zawodu dokumentacje fabreyczna
    takiej windy.. jest ponizej poziomu zerowego ;)) .. tak czy inaczej mnie
    winda ta kosztuje okolo 10zl miesiecznie..
    Wspolnota to mieszkancy.. to wy sami dopieracie sobie oplaty.. moze trzeba
    zazadac wypisu kosztow .. raz na rok zarzad ma obowiazek informowac
    mieszkancow o wydatkach !!!