    From: "stavi" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: okres realizacji usługi
    Date: Tue, 9 Apr 2002 14:03:03 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@nat-48.wasko.pl

    > Z ciekawości: "w umowie pisze" że chcą pieniedzy po zawarciu
    > umowy, czy "w umowie pisze" TYLKO że mają 3 miesiące a pieniędzy
    > to chca poza konkursem ?

    Byłem u nich ją sobie najpierw przeczytać, ale na takie "szczegóły" to nie
    zwróciłem uwagi. Jaka jest różnica ?
    Ale o ile pamiętam, to był punkt, ile wynosi cena założenia, inny, że mają 3
    mieś. czasu na realizację usługi, w innym punkcie, że jeżeli rozwiazana z
    winy klienta (zanim założą) to zwracają 50%, a o momencie zapłacenia nie
    było mowy w umowie, tylko "ekspedientka" mi powiedziała, że tak robią
    standardowo i muszę zapłacić od razu.
    Pozdrawiam, stavi