  • Data: 2002-04-09 14:17:02
    Temat: Re: okres realizacji usługi
    Od: "pio" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "stavi" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a8u84b$mce$1@news.onet.pl...
    > Witam.
    > Chcę załozyć u siebie w domu internet. W umowie z firmą xxx pisze, że mają
    3
    > miesiące czasu na podłączenie od momentu podpisania i od razu chcą
    > pieniądze. Nie chcę wkładać 300 zł na "nieoprocentowane konto" i w dodatku
    > jest to niedydaktyczne, bo im się już nie będzie spieszyć. Dlatego czy
    > znacie może przepis, na który mógłbym się powołać, aby nie płacić im tych
    > 300 zł od razu, a dopiero po podłączeniu rzeczywistym ?
    > Pozdrawiam i dzięki
    > stavi

    Umowy maja to do siebie ze obowiazuja, kiedy je akceptuja obie strony
    potwierdzajac to podpisem. A w samej umowie moga zaproponowac zebys im
    zaplacil 3x tyle...
    Poza tym przez trzy miesiace to firma moze przestac istniec a wtedy zanim
    odzyskasz swoje 300 zl moze minac wiecej czasu niz 3 miesiace

    pozdrawiam pio