  • 1. Data: 2002-07-06 14:07:39
    Temat: odwołanie-jak napisać?
    Od: "Ania" <n...@p...onet.pl>

    zdawałam na UMK(kierunek: filologia włoska), przyjęto 30 osób , a ja ze
    srednia 4.17 bylam 32-ga. Jak napisać odwołanie od decyzji Komisji
    Rekrutacyjnej?

  • 2. Data: 2002-07-06 20:49:02
    Temat: Re: odwołanie-jak napisać?
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "Ania" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > zdawałam na UMK(kierunek: filologia włoska), przyjęto 30 osób , a ja ze
    > srednia 4.17 bylam 32-ga. Jak napisać odwołanie od decyzji Komisji
    > Rekrutacyjnej?

    A jaką średnią miało pierwszych 30 osób?

  • 3. Data: 2002-07-07 08:23:21
    Od: "Ania" <n...@p...onet.pl>

    jeszcze jedno, osoba na 30-stym miejscu miala srednia 4.3

  • 4. Data: 2002-07-07 08:25:35
    Od: "Ania" <n...@p...onet.pl>

    największa średnia 5.0.Dla porównania, dziewczyna na miejscu 34 miala
    srednia 3.5

  • 5. Data: 2002-07-07 21:51:09
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    > jeszcze jedno, osoba na 30-stym miejscu miala srednia 4.3
    > Użytkownik "Marcyś" <m...@N...pl> napisał w wiadomości

    Według mnie 4,3>4,17, więc od czego się odwoływać ?