  • 1. Data: 2008-12-11 16:50:48
    Temat: odszkodowanie za samochód
    Od: "zenba" <z...@o...pl>

    Witam!
    Miałem kolizję samochodową nie z mojej winy.Firma ubezpieczeniowa zaniżyła
    mi odszkodowanie za samochód,który jest do kasacji.Proponowana kwota nie
    pokryje moich strat. Co mam robic? Jak mogę sie domagac całowitego
    wyrównania momich szkód.Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-12-11 18:54:18
    Temat: Re: odszkodowanie za samochód
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    zenba pisze:
> [...]
    > mi odszkodowanie za samochód,który jest do kasacji.Proponowana kwota nie
    > pokryje moich strat. Co mam robic? Jak mogę sie domagac całowitego

    Tylko droga sądowa.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2008-12-11 21:46:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zenba wrote:
> [...]
    > mi odszkodowanie za samochód,który jest do kasacji.Proponowana kwota nie
    > pokryje moich strat. Co mam robic? Jak mogę sie domagac całowitego

    iść do sądu.
    pismo od prawnika bardzo często powoduje, że miękną.
    U mnie zmiękli o drugie tyle zanim w ogóle zaczęliśmy o sądzie wspominać.

  • 4. Data: 2008-12-15 11:46:55
    Od: "ms" <m...@h...pl>

    najpierw wynajmij sobie rzeczoznawce, ktory za okolo 300 zl wyceni szkode wg
    realnych stawek. (ten koszt oczywiscie pokrywa ubezpieczyciel)
    wycene ubezpieczyciela wrzuc do kosza i sie nia nie przejmuj. jak im
    zaniesiesz twoja wycene, wtedy zaczna sie negocjacje, jak dostaniesz tyle co
    chcesz np 90% odszkodowania,
    to sprawa sie konczy. jak chcesz 100 % to sad. sprawa moze potrwac z 2 lata,
    ale na 99% wygrasz. Rozumiem ze zgadzacie sie co do zakresu szkod.
    Aha i ostatnio chyba nie moga ci potrącic vat.

    Pozdrowienia i powodzenia
    Marek