eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Utrata gwarancji telefonu
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 6

  • 1. Data: 2008-12-11 16:05:31
    Temat: Utrata gwarancji telefonu
    Od: Eneasz Pącki <a...@w...pl_NOSPAM>

    Witam!

    W lutym tego roku kupiłem Nokię E51. Po trzech miesiącach użytkowania
    pojawiły się pierwsze problemy. Mianowicie tel zaczął się zawieszać bez
    widocznej przyczyny. Dlatego też zaniosłem go serwisu na Sienną w
    Warszawie. Tam oczywiście nie zrobili nic nadzwyczajnego - zresetowali
    aparat i wgrali nowy soft. Niestety później w odstępach ok miesiąca
    byłem zmuszony oddawać telefon do serwisu jeszcze 3 razy. Ciągle to samo
    - aparat zawieszał się.

    Ostatnimi czasy wszyscy do których dzwoniłem narzekali, że słabo mnie
    słyszą. Oddałem więc aparat po raz piąty. Myślałem, że uszkodził się
    mikrofon. Jakież było moje zdziwienie kiedy odebrałem go z serwisu z
    adnotacją, że tracę gwarancję i nikt mi go nie naprawi bo "płyta główna
    telefonu jest wygięta".

    Pięć razy zanosiłem go do serwisu i na koniec powiedzieli mi, że płyta
    jest wygięta! Gbur w serwisie (bo to faktycznie jest gbur) powiedział,
    że nie będzie ze mną dyskutował bo ekspertyza została wydana i jego nic
    dalej nie interesuje. Zostałem z uszkodzonym aparatem i nieważną
    gwarancją. Pomyślałem, że może mieli mnie już tam dosyć i celowo sami
    wygięli tą płytkę. To jakaś totalna paranoja bo aparat ma solidną
    metalową obudowę i nie wiem jakim cudem rzeczona płyta miała by się
    wygiąć...

    W tym miejscu prośba o poradę: czy jest sens zanieść telefon do innego
    zakładu do ekspertyzy żeby tam powiedzieli mi, że ta płytka rzeczywiście
    jest wygięta? Jak się odwołać od tej ekspertyzy? Czy mogę domagać się
    gdzieś sprawiedliwości? Bo telefon użytkowałem naprawdę normalnie i nie
    wierze, że coś mogłoby się stać z mojej winy.




    Pozdrawiam i z góry dziękuję za sensowne odpowiedzi.


  • 2. Data: 2008-12-12 00:06:28
    Temat: Re: Utrata gwarancji telefonu
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 11.12.2008 Eneasz Pącki <a...@w...pl_NOSPAM> napisał/a:
    [..]
    > mikrofon. Jakież było moje zdziwienie kiedy odebrałem go z serwisu z
    > adnotacją, że tracę gwarancję i nikt mi go nie naprawi bo "płyta główna
    > telefonu jest wygięta".
    > Pięć razy zanosiłem go do serwisu i na koniec powiedzieli mi, że płyta
    > jest wygięta! Gbur w serwisie (bo to faktycznie jest gbur) powiedział,
    [..]
    > W tym miejscu prośba o poradę: czy jest sens zanieść telefon do innego
    > zakładu do ekspertyzy żeby tam powiedzieli mi, że ta płytka rzeczywiście
    > jest wygięta? Jak się odwołać od tej ekspertyzy? Czy mogę domagać się

    Zakładając, że to prywatny telefon: Ogólnie masz 2 potencjalne wyjścia:
    sądzić się z gwarantem, lub postarać się wyegzekwować coś od sprzedawcy.
    Ta ostatnia opcja ma pewne szanse powodzenia o ile sprzedawca jest prawnie
    zupełnie zielony. Pierwsza ma MZ dość duże szanse (o ile jest jak
    napisałeś) ale jest mało praktyczna.
    A bez wdawania się w detale, to skontaktuj się z Federacją Konsumentów.

    --
    Marcin


  • 3. Data: 2008-12-12 05:38:27
    Temat: Re: Utrata gwarancji telefonu
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Zadzwoń do Nokii i sie poskarż.
    22 7164333 i 22 2030310. U mnie podziałało
    Jacek



  • 4. Data: 2008-12-12 07:30:51
    Temat: Re: Utrata gwarancji telefonu
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Eneasz Pącki wrote:
    > Witam!
    >
    > W lutym tego roku kupiłem Nokię E51. Po trzech miesiącach użytkowania
    > pojawiły się pierwsze problemy. Mianowicie tel zaczął się zawieszać bez
    > widocznej przyczyny. Dlatego też zaniosłem go serwisu na Sienną w
    > Warszawie. Tam oczywiście nie zrobili nic nadzwyczajnego - zresetowali
    > aparat i wgrali nowy soft. Niestety później w odstępach ok miesiąca
    > byłem zmuszony oddawać telefon do serwisu jeszcze 3 razy. Ciągle to samo
    > - aparat zawieszał się.
    [...]

    Przeglądnij dyskusję na *.gsm (dość często pojawia się temat Nokii i ich
    serwisu - najczęściej mówią, że telefon został zalany...).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,
    serwer post.pl, w całość złóż to sobie sam...


  • 5. Data: 2008-12-12 08:04:03
    Temat: Re: Utrata gwarancji telefonu
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>


    Użytkownik "DooMiniK" <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> napisał w
    wiadomości news:4942132c$1@news.home.net.pl...

    > Przeglądnij dyskusję na *.gsm (dość często pojawia się temat Nokii i ich
    > serwisu - najczęściej mówią, że telefon został zalany...).

    tia, standardowy wpis w gwarancje, "utrata gwarancji z powodu zalania
    telefonu, slady mikrokorozji na plycie glownej" :)


  • 6. Data: 2008-12-14 12:33:31
    Temat: Re: Utrata gwarancji telefonu
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    szerszen wrote:
    >
    > Użytkownik "DooMiniK" <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> napisał w
    > wiadomości news:4942132c$1@news.home.net.pl...
    >> Przeglądnij dyskusję na *.gsm (dość często pojawia się temat Nokii i ich
    >> serwisu - najczęściej mówią, że telefon został zalany...).
    > tia, standardowy wpis w gwarancje, "utrata gwarancji z powodu zalania
    > telefonu, slady mikrokorozji na plycie glownej" :)

    ... albo zbyt duże naprężenia płyty głównej.


    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,
    serwer post.pl, w całość złóż to sobie sam...

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1