  • 41. Data: 2005-06-20 21:29:22
    Temat: Re: odszkodowanie od miasta
    Od: poreba <d...@p...com>

    KrzysiekPP <k...@n...op.pl> niebacznie popelnil
    news:MPG.1d1d5bf3c6a8f59398a077@news.tpi.pl:

    > trzeba byc wyjatkowo nieuwaznym, zeby zderzyc sie z
    > tak szybko przemieszczajacym sie obiektem jak drzewo ;)

    A wiesz jaką prędkość mogą osiągać roślinki?
    (nie, nie wiatr, nie woda,
    czy kiszki jakiegoś jastrzębia w locie nurkowym)

    --
    pozdro
    poreba

  • 42. Data: 2005-06-21 05:53:54
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    a ja to widze tak, bo mozna sie uprzec nad tym ze kierujacy widzial
    drzewo i teraz pozostaje kwestria procentowego udzialu w zdarzeniu tego
    rowerzysty. jesli sie tak polamal to napewno jechal malo bezpiecznie i
    moga byc nici z odszkodowania, albo takie male ze sie nie warto
    klopotac, bo wykaz ze rowerzysta przez to ze mial zlamana reke ponosl
    jakies straty(pracowal i go wylali, utracil zdolnosc do pracy itp.) a to
    ze go bolalo to inna sprawa, tutaj jest polska a nie hameryka za cos
    takiego sie nie dostaje kokosow ;)

  • 43. Data: 2005-06-21 09:06:56
    Od: Bartosz 'Beerman' Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Mon, 20 Jun 2005 21:29:22 +0000 (UTC), poreba <d...@p...com> wrote(a):

    > A wiesz jaką prędkość mogą osiągać roślinki?

    No taką na jaką pozwalają znaki... ;)

    P,ANMSP.

    pozdrawiam, B.

  • 44. Data: 2005-06-21 15:34:41
    Od: poreba <d...@p...com>

    Bartosz 'Beerman' Mierzwiak <b...@w...pl>
    niebacznie popelnil

    > No taką na jaką pozwalają znaki... ;)
    A czy do roślinek stosujemy pord? ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 45. Data: 2005-06-21 15:50:23
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    poreba napisał(a):

    > A czy do roślinek stosujemy pord? ;)

    Nie, to roślinki podjęły decyzję, że stosować się do PoRD będą.
    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 *PMS Edition* PRRC: Jackson + AT1200

  • 46. Data: 2005-06-22 15:19:11
    Od: poreba <d...@p...com>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > Nie, to roślinki podjęły decyzję, że stosować się do PoRD będą.
    Te o których mówię zdecydowanie łamią - przekraczają ograniczenia
    prędkości, przekraczają w miejscu niedozwolonym itd.
    Pytanie było czy do roślin i dzikich zwierząt adresowano pord?

    --
    pozdro
    poreba