  • 1. Data: 2005-06-17 17:01:39
    Temat: [NTG??] szyfr włamywaczy
    Od: "PYTON" <j...@g...pl>

    Witam
    Nie wiem czy to dobra grupa ale spytam bo nie bardzo wiem gdzie się
    dowiedzieć o coś takiego, Chodzi o to ze koleżanka jest we Włoszech i w
    bloku w ciągu jednego dnia było 6 włamań do mieszkań. Była policja i
    znaleźle że na każdych drzwiach do mieszkania są jakieś znaczki. I okazało
    się że są to oznaczenia przydatne włamywacza. Dostałem linka do strony z
    opisem takich znaczków, niestety to włoska strona i nie bardzo wiem o co
    chodzi, pozatym chciałbym się dowiedzieć czy to kody jakieś międzynarodowe
    czy tylko włoscy włamywacze to stosują
    Dla zainteresowanych link do strony
    http://www.confedilizia.it/tab%20simboli%2003.htm

  • 2. Data: 2005-06-17 22:29:50
    Temat: Re: [NTG??] szyfr włamywaczy
    Od: Marcin Tałajczyk <tulujczyk@ZAMIEN_ulu_NA_ala.poczta.onet.pl>

    PYTON napisał(a):
> [...]
    > chodzi, pozatym chciałbym się dowiedzieć czy to kody jakieś międzynarodowe

    http://world.altavista.com/ potem "Translate a Web page" (ustaw
    Italian->English).

    Ciekawe te znaczki - "samotna kobieta", "bogaty dom", "pies w domu" itp.
    Są też znaczki odstraszające włamywaczy, tak więc mozna wygrawerowac
    sobie na drzwiach : "pełno policji", "alarm elektroniczny", "nic
    interesującego" lub... "już odwiedzony" :-)

    --
    Pozdrawiam.
    Marcin.

  • 3. Data: 2005-06-18 08:21:36
    Od: grizz <g...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 17 Jun 2005 19:01:39 +0200, PYTON <j...@g...pl> napisał:

    > pozatym chcia?bym si? dowiedzieae czy to kody jakie? mi?dzynarodowe

    Gandalf coś takiego wydrapał na drzwiach Bilba ;)

    --
    Voiceless it cries,