  • 1. Data: 2005-06-17 12:26:32
    Temat: Zamkniecie konta
    Od: Marek Wolski <e...@e...mars>

    Miałem kiedyś konto firmowe. Po pewnym czasie otrzymałem pismo z banku, że z
    powodu braku obrotów bank wypowiada mi umowę. Wypowiedzenie otrzymałem z
    wezwaniem do zapłaty za opłaty, za prowadzenie konta. Nie uregulowałem tych
    opłat. Po 1.5 roku bank wysłał mi kolejne wezwanie plus opłata za
    prowadzenie konta do dnia tego wezwania. Mogą tak?
    Marek

  • 2. Data: 2005-06-17 12:36:04
    Temat: Re: Zamkniecie konta
    Od: Marek Wolski <e...@e...mars>

    Herbi wrote:

    > Na wypowiedzeniu był termin zakończenia prowadzenia rachunku?

    Tak, termin z miesięcznym okresem wypowiedzenia.

    > Czy termin ten uzależniony był od rozliczenia się przez Ciebie z bankiem?

    Nie.

    Marek

  • 3. Data: 2005-06-17 12:37:38
    Od: Marek Wolski <e...@e...mars>

    Piotrek wrote:

    > przeczytaj sobie dokladnie umowe ktora zawarles z bankiem na prowadzenie
    > danego konta , z tego co mi wiadomo to istnieje taka mozliwosc i juz nawet
    > sie spotkalem z taka sprawa kilka razy , po rozprawie w sadzie bank
    > niestety okazal sie gora
    > pozdrawiam

    Ok. Poczytam, co ciekawe po drodze był aneks do umowy i go nie podpisałem.
    tez go muszę odnaleźć.
    Marek

  • 4. Data: 2005-06-17 12:39:58
    Od: "Piotrek" <p...@i...pl>

  • 5. Data: 2005-06-17 12:42:32
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 17 cze o godzinie 14:26, na pl.soc.prawo, Marek Wolski napisał(a):

> [...]

    Na wypowiedzeniu był termin zakończenia prowadzenia rachunku?
    Czy termin ten uzależniony był od rozliczenia się przez Ciebie z bankiem?

    17-06-2005 14:42:28

  • 6. Data: 2005-06-17 14:07:20
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Marek Wolski wrote:
    > Ok. Poczytam, co ciekawe po drodze był aneks do umowy i go nie podpisałem.

    Czyli nie było aneksu.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 7. Data: 2005-06-17 14:20:27
    Od: "Piotrek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli nie było aneksu.
    >
    > --
    > Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    i tu sie wlasnie mylisz podpisana byla umowa i to wystarczy , sam aneks nie
    musi byc w tym przypadku podpisany

  • 8. Data: 2005-06-17 20:07:39
    Od: Marek Wolski <e...@e...mars>

    Marek Wolski wrote:

    > Ok. Poczytam, co ciekawe po drodze był aneks do umowy i go nie podpisałem.
    > tez go muszę odnaleźć.

    Aneks dotyczył tabeli opłat itp. bank PKO SA

    --
    Marek