  • 1. Data: 2005-06-17 15:09:07
    Temat: potrącenie pieszego
    Od: "Red Scorpion" <a...@i...pl>

    Witam,
    w rodzinie doszło do sytuacji, że zostało potrącone dwoje pieszych. Było to
    pasach, kierowca był trzeźwy.
    Jakie mogą być najmniejsze, a jakie największe sankcje za coś takiego?
    Dzięki

  • 2. Data: 2005-06-17 15:27:01
    Temat: Re: potrącenie pieszego
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Red Scorpion wrote:
> [...]
    > pasach, kierowca był trzeźwy.
    > Jakie mogą być najmniejsze, a jakie największe sankcje za coś takiego?

    Najmniejsze - solidny mandat i pukty. Największe - paroletnia odsiadka.
    (zależy m.in. od skutków potrącenia oraz ogólnych okoliczności zdarzenia)

  • 3. Data: 2005-06-17 15:33:39
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Najmniejsze - solidny mandat i pukty.

    Niestety nie ...

    Nie przewidziales sytuacji, ze pieszy podnosi sie z asfaltu i spieprza w
    podskokach ;-)))))))))) co mi sie wlasnie kiedys zdarzylo. Wzialem
    goscia na blotnik, facet otrzepal sie i uciekl ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2005-06-17 15:48:14
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Nie przewidziales sytuacji, ze pieszy podnosi sie z asfaltu i spieprza w
    > podskokach ;-)))))))))) co mi sie wlasnie kiedys zdarzylo. Wzialem
    > goscia na blotnik, facet otrzepal sie i uciekl ;)

    Beknie za ucieczkę z miejsca wypadku? :D

  • 5. Data: 2005-06-17 15:51:47
    Od: "Red Scorpion" <a...@i...pl>

    > Najmniejsze - solidny mandat i pukty. Największe - paroletnia odsiadka.
    > (zależy m.in. od skutków potrącenia oraz ogólnych okoliczności zdarzenia)

    Może tylko dodam, że sprawca odwiedził poszkodowane osoby w szpitalu i choć
    jedna z nich ma złamany nadgarstek a druga ogólne potłuczenia i coś z łydką
    (ale nie złamanie), tego samego dnia na własne życzenie zostały wypisane ze
    szpitala.
    W takiej sytuacji to chyba jednak mandat (jaki??) i punkty??

  • 6. Data: 2005-06-17 15:55:45
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > Nie przewidziales sytuacji, ze pieszy podnosi sie z asfaltu i spieprza w
    > podskokach ;-)))))))))) co mi sie wlasnie kiedys zdarzylo. Wzialem
    > goscia na blotnik, facet otrzepal sie i uciekl ;)

    Trza bylo dogonic i dobic ;)))))

    A swoja droga - taki czlowiek moze byc w szoku. Dlatego ucieka.

    Jak to pijaczyna - to wiadomo - mienkie nozki i takim to sie nic nie
    stanie... Gorzej jak taki gosc przydzwonil glowka i dwa dni pozniej
    umiera w szpitalu...

    --
    Richard Paul Russo "SHIP OF FOOLS" ............. http://tiny.pl/h256
    Gwiezdne Wojny - Epizod 3: Zemsta Sithów ....... http://tiny.pl/hknr

  • 7. Data: 2005-06-17 16:04:06
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Red Scorpion wrote:

    Z rzeczy o ktorych nikt nie wspomnial, to dodatkowo grozi ci, ze te
    osoby moga rozpoczac postepowanie cywilne, np. o odszkodowanie,
    rekompensate itp.

  • 8. Data: 2005-06-17 16:08:33
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > A swoja droga - taki czlowiek moze byc w szoku. Dlatego ucieka.

    No akurat ten gosc przeszedl przez przejscie, na koncu zawrocil i ruszyl
    biegiem z powrotem. Nie mialem wiekszych szans na unikniecie kontaktu,
    ale gosc chyba zdal sobie sprawe ze swojej głupoty bo ulotnil sie jak
    najlepszy spirytus :D

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 9. Data: 2005-06-17 16:26:12
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    KrzysiekPP wrote:

> [...]
    > biegiem z powrotem. Nie mialem wiekszych szans na unikniecie kontaktu,
    > ale gosc chyba zdal sobie sprawe ze swojej głupoty bo ulotnil sie jak

    No. Albo jednakl byl w szoku. ;)

  • 10. Data: 2005-06-17 17:33:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mariposa doux wrote:

    > Red Scorpion wrote:
    >
    > Z rzeczy o ktorych nikt nie wspomnial, to dodatkowo grozi ci, ze te
    > osoby moga rozpoczac postepowanie cywilne, np. o odszkodowanie,
    > rekompensate itp.

    Od tego jest polisa OC.