eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodrzucona reklamacja obuwia › Re: odrzucona reklamacja obuwia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odrzucona reklamacja obuwia
    Date: Sat, 26 Nov 2011 11:52:09 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 38
    Message-ID: <2...@b...poznan.pl>
    References: <jaol13$t0d$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-79.173.16.19.tesatnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1322308329 30354 79.173.16.19 (26 Nov 2011 11:52:09 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 26 Nov 2011 11:52:09 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    X-Antivirus: avast! (VPS 111126-0, 2011-11-26), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:692418
    [ ukryj nagłówki ]

    Osobnik posiadający mail r...@N...o2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Witam
    >
    > W marcu zakupiłem buty pewnej znanej marki. Po jakimś czasie materiał
    > wewnątrz buta, znajdujący się na pięcie, przetarł się. Nie przeszkadzało
    > mi to jednak aż tak bardzo i pewnie nawet z tym bym do reklamacji nie
    > szedł gdyby nie przytrafiła się kolejna usterka; w jednym z butów, od
    > wewnętrznej strony, nastąpiło odklejenie cholewki od podeszwy. Nie od
    > spodu, tylko z boku. Poszedłem na początku listopada zanieść buty do
    > reklamacji. Sprzedawca spisał protokół reklamacyjny.
    > Po wyznaczonym terminie rozpatrywania reklamacji dowiedziałem się, że
    > nie została ona uwzględniona, bo jak napisano w uzasadnieniu, wina leży
    > po mojej stronie. Wg producenta but został dobrany niewłaściwie do
    > wielkości nogi, o czym ma świadczyć fałda na wkładce. To złe dobranie
    > spowodowało przetarcie zapiętek, a także po 7 miesiącach użytkowania,
    > oddzielenie cholewki od podeszwy. Tyle, że przez okres użytkowania tych
    > butów, ani razu nie miałem obtartej nogi, więc wydaje mi się, że jednak
    > dobrze je dobrałem.
    > Co w takiej sytuacji mogę zrobić jeśli się z tą decyzją nie zgadzam?
    > Gdzie się odwołać, najpierw do rzeczoznawcy, czy może do rzecznika praw
    > konsumenta? Czy od samego sklepu mogę też dochodzić jakichś roszczeń?
    > Ostatnie pytanie padło, ponieważ to nie sklep, w którym zakupiłem buty,
    > rozpatrywał reklamacje, tylko producent. Sklep to po prostu prywatny
    > biznes jakiegoś człowieka, który sobie sprzedaje buty danej marki.
    >
    Jeżeli rzeczywiście to nie była twoja wina (a przyznaje ze tłumaczenie o
    wielkosci buta brzmi troche smiesznie), proponuję trochę inną drogę:
    - napisz co to za sklep i jakie buty
    - w handlowe dni przedswiateczne stan przed sklepem i kazdemu wchodzącemu
    opowiadaj swoją historię - mysle, ze załatwienie tej reklamacji potrwa
    jakies poł godziny.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"
    H. Jackson Brown, Jr.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1