  • Data: 2011-11-28 03:52:07
    Temat: Re: odrzucona reklamacja obuwia
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik to t...@x...abc ...

    > Wystarczy dać Ci parę stów, żebyś bez mrugnięcia okiem zrobił z siebie
    > pajaca przed kilkudziesięcioma osobami? :) Bo jak inaczej można uznać
    > wciskanie obcym ludziom historii swoich starych butów? ;) Wyobraź sobie,
    > ze idziesz do sklepu kupić buty, a tu jakiś obcy gość zaczepia Cię i
    > pokazuje Ci swojego starego, zużytego, poprzecieranego buta i płacze, że
    > sprzedawca nie zwrócił mu za rozklejoną podeszwę. Uznałbyś go za
    > normalnego?

    tak, uznałbym go za normalnego o ile jego historia miała by sens.
    Mało tego - prawdopodobnie powiadomiłbym e o rezygnacji z zakupu.
    I tu nie chodzi o kikkaset złotych tylko o uczciwość - moj reakcja byłaby
    identyczna równiez w przypadku mniejszych kwot.

    > Większość osób przed którymi byś w ten sposób pajacował by widziała.

    moim zdaniem pajacujesz, nazywając chęc walki o swoje prawa "pajacowaniem"