eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodrzucona reklamacja obuwia › Re: odrzucona reklamacja obuwia
  • Data: 2011-11-26 11:52:09
    Temat: Re: odrzucona reklamacja obuwia
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Osobnik posiadający mail r...@N...o2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Witam
    >
    > W marcu zakupiłem buty pewnej znanej marki. Po jakimś czasie materiał
    > wewnątrz buta, znajdujący się na pięcie, przetarł się. Nie przeszkadzało
    > mi to jednak aż tak bardzo i pewnie nawet z tym bym do reklamacji nie
    > szedł gdyby nie przytrafiła się kolejna usterka; w jednym z butów, od
    > wewnętrznej strony, nastąpiło odklejenie cholewki od podeszwy. Nie od
    > spodu, tylko z boku. Poszedłem na początku listopada zanieść buty do
    > reklamacji. Sprzedawca spisał protokół reklamacyjny.
    > Po wyznaczonym terminie rozpatrywania reklamacji dowiedziałem się, że
    > nie została ona uwzględniona, bo jak napisano w uzasadnieniu, wina leży
    > po mojej stronie. Wg producenta but został dobrany niewłaściwie do
    > wielkości nogi, o czym ma świadczyć fałda na wkładce. To złe dobranie
    > spowodowało przetarcie zapiętek, a także po 7 miesiącach użytkowania,
    > oddzielenie cholewki od podeszwy. Tyle, że przez okres użytkowania tych
    > butów, ani razu nie miałem obtartej nogi, więc wydaje mi się, że jednak
    > dobrze je dobrałem.
    > Co w takiej sytuacji mogę zrobić jeśli się z tą decyzją nie zgadzam?
    > Gdzie się odwołać, najpierw do rzeczoznawcy, czy może do rzecznika praw
    > konsumenta? Czy od samego sklepu mogę też dochodzić jakichś roszczeń?
    > Ostatnie pytanie padło, ponieważ to nie sklep, w którym zakupiłem buty,
    > rozpatrywał reklamacje, tylko producent. Sklep to po prostu prywatny
    > biznes jakiegoś człowieka, który sobie sprzedaje buty danej marki.
    >
    Jeżeli rzeczywiście to nie była twoja wina (a przyznaje ze tłumaczenie o
    wielkosci buta brzmi troche smiesznie), proponuję trochę inną drogę:
    - napisz co to za sklep i jakie buty
    - w handlowe dni przedswiateczne stan przed sklepem i kazdemu wchodzącemu
    opowiadaj swoją historię - mysle, ze załatwienie tej reklamacji potrwa
    jakies poł godziny.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"
    H. Jackson Brown, Jr.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1