    From: Mario <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odrzucona reklamacja obuwia
    Date: Fri, 25 Nov 2011 19:57:21 +0100

    > Czy od samego sklepu mogę też dochodzić jakichś roszczeń?
    > Ostatnie pytanie padło, ponieważ to nie sklep, w którym zakupiłem buty,
    > rozpatrywał reklamacje, tylko producent. Sklep to po prostu prywatny
    > biznes jakiegoś człowieka, który sobie sprzedaje buty danej marki.

    gwarancja u producenta na podstawie karty gwarancyjnej... w sklepie
    gdzie kupiles stosujesz ustawe o szczegolnych warunkach itd

    generalnie po 6 miesiacach od zakupu jest trudniej niz w ciagu 6
    miesiecy :) to ze sprzedawca odeslal but do producenta to taka umowa
    miedzy nimi... formalnie zalatwiasz sprawe ze sprzedawca bo domyslam sie
    ze karty gwarancyjnej do obuwia raczej nikt nie wydaje...

    pzdr