  • 1. Data: 2005-01-19 11:45:37
    Temat: Re: odrzucenie spadku - po 6 miesiacach - mozliwe ?
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > Czy jest jakas szansa odkrecenia tego automatycznego przyjecia spadku
    > ?

    Nie.

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 2. Data: 2005-01-19 21:59:05
    Od: Johnson <J...@n...pl>

    Beniamin napisał(a):

    > Nie.

    Tak - Art. 1019 kc

    --
    :) Johnson

  • 3. Data: 2005-01-20 09:33:42
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > Tak - Art. 1019 kc

    A jak to sobie wyobrażasz? Adwokat przyzna, że wprowadził klienta w błąd?

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 4. Data: 2005-01-20 09:49:21
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > Tak

    Ech, chyba jednak masz rację.

    Jako istotny błąd można potraktować nieświadomość co do przedmiotu spadku
    (zobowiązań ciążących na masie spadkowej) i w ogóle nie zajmowac się
    adwokatem.

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 5. Data: 2005-01-20 14:21:05
    Od: Johnson <J...@n...pl>

    Beniamin napisał(a):

    > A jak to sobie wyobrażasz? Adwokat przyzna, że wprowadził klienta w błąd?

    Nijak sobie tego nie wyobrażam. To był jakiś stary post i nie miałem stanu
    faktycznego z pierwszego
    postu. Wskazuje tylko na teoretyczną możliwość.

    --
    :) Johnson