  • 1. Data: 2006-02-22 21:42:20
    Temat: odpowiedzialnosc za linki, a prawo polskie
    Od: "Bartlomiej M" <d...@o...pl>

    Witam!
    Zalozmy taka sytuacje :
    - mam strone A, daje na niej link do strony B
    - strona B ma u siebie link do strony C
    - na stronei C sa linki do materialow nielegalnych (warezy, porno dzieciece, sex
    ze zwierzakami).

    W tym przypadku - kto moze odpowiadac karnie i na jakiej podstawie ?

  • 2. Data: 2006-02-23 07:57:06
    Temat: Re: odpowiedzialnosc za linki, a prawo polskie
    Od: "kermit" <d...@d...cds>

    Użytkownik "Bartlomiej M" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    dzieciece, sex
    | ze zwierzakami).
    |
    | W tym przypadku - kto moze odpowiadac karnie i na jakiej podstawie ?

    B chyba rowniez beknie za linkowanie do nielegalnych stron - natomiast A nie
    zostanie bo dlaczego ? To jak na zasadzie: wasal mojego wasala nie jest moim
    wasalem.

    p.

  • 3. Data: 2006-02-23 13:50:13
    Od: d...@o...pl

> [...]
    > zostanie bo dlaczego ? To jak na zasadzie: wasal mojego wasala nie jest moim

    To powiem taka sytuacje :
    Byl sobie klient - kupil hosting. Na tym hostingu trzymal nielegalne rzeczy (pod
    swoja domena). Policja wytropila. Firma hostingowa przekazala pelne dane jakie
    miala na temat goscia - niestety nie zlapali go, a za publikacje nielagalnych
    materialod odpowiedzial... prezes firmy hostingowej! Wyrok jest prawomocny, mimo
    ze nawet domena nie nalezala do tej firmy. Co powiesz na takie cos ?

  • 4. Data: 2006-02-23 14:17:36
    Od: "kermit" <d...@d...cds>

    Użytkownik <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    prawomocny, mimo
    | ze nawet domena nie nalezala do tej firmy. Co powiesz na takie cos ?

    prawidlowo :) dlatego takie "gadzety" najlepiej trzymac na stronach w
    singapurze, korei, chinach ...

    Ale kolega powyzej mowi o odnosnikach miedzy STRONAMI a nie firmie
    hostingowej - a to spora roznica.

    p.

  • 5. Data: 2006-02-23 14:27:20
    Od: d...@o...pl

> [...]
    > singapurze, korei, chinach ...
    >
    > Ale kolega powyzej mowi o odnosnikach miedzy STRONAMI a nie firmie

    nie bardzo rozumiem - co mial tutaj prowider do tresci ?

    a gdyby byla taka sytuacja :
    strona A linkuje do fajnej strony B
    po czasie na stronie B pojawiaja sie linki do dzieciego porno, animal sexu, itd.
    wlasciciel strony A nic nie wie na ten temat - kto wtedy odpowie ?

  • 6. Data: 2006-02-23 14:40:21
    Od: "kermit" <d...@d...cds>

    Użytkownik <d...@o...pl> |

> [...]
    sexu, itd.
    | wlasciciel strony A nic nie wie na ten temat - kto wtedy odpowie ?

    dywagujemy odchodzac od tematu. ustosunkowalem sie do zapytania kolegi.

    co do prowidera to musi on zwracac uwage na to co hostuje - i mowic wprot
    albo regulowac to regulaminem swiadczonych uslug i tyle. Jesli sam nie
    potrafi zadbac o swoje to niech odpowiada. To moja odpowiedz do tego ze
    udupili prezesa firmy hostingowej ot co.

    pzdr

    p.

  • 7. Data: 2006-02-23 14:44:05
    Od: d...@o...pl

> [...]
    > potrafi zadbac o swoje to niech odpowiada. To moja odpowiedz do tego ze
    > udupili prezesa firmy hostingowej ot co.

    Ok, to powiedz mi teraz, na jakie paragrafy mozna sie powolac oskrazajac kogos,
    kto linkuje do stron z materialami zabronionymi

  • 8. Data: 2006-02-23 18:47:12
    Od: "gonz0" <e...@t...pl>

    > Ok, to powiedz mi teraz, na jakie paragrafy mozna sie powolac oskrazajac
    > kogos,
    > kto linkuje do stron z materialami zabronionymi

    artykulow nei znam ale: posrednictwo w rozpowszechnianiu tresci porno ?
    tudziez wspoludzial ?

    p.

  • 9. Data: 2006-02-23 23:48:29
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 23 Feb 2006 19:47:12 +0100, gonz0 napisał(a):

    > artykulow nei znam ale: posrednictwo w rozpowszechnianiu tresci porno ?
    > tudziez wspoludzial ?

    A od kiedy to porno jest zakazane w naszym kraju? Tym bardziej
    rozpowszechnianie?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl