  • 1. Data: 2006-02-22 20:47:57
    Temat: mam pytanie
    Od: "tootaatoo" <t...@i...pl>

    Jest przejscie dla pieszych i zielone swiatlo,przechodze nie bezposrednio na
    pasach lecz 5 metrow od pasow kierujac sie bezposrednio na pasy,skreca
    samochod i wjezdza na przejscie dla pieszych-akurat okazuje sie iz jest to
    patrol policji
    Zatrzymuje mnie i spisuje z dowodu twierdzac iz przechodze w niedozwolonym
    miejscu?!
    Oni skrecali,ja bylem na zielonym i praktycznie na pasach,czyli mieli prawo
    grozic mi mandatem bo wrecz z laski mnie pouczyli i spisali i do tego byli
    bardzo nieprzyjemni!
    Czy oni sa ponad prawem?
    Zachowuja sie jakby wszystko im bylo wolno?!
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-02-22 21:04:21
    Temat: Re: mam pytanie
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    tootaatoo napisał(a):
> [...]
    > tego byli bardzo nieprzyjemni!
    > Czy oni sa ponad prawem?
    > Zachowuja sie jakby wszystko im bylo wolno?!

    no ale przechodziles w miejscu niedozwolonym, bo nie na pasach, a 5
    metrow to raczej znacznie poza pasami

    sg

  • 3. Data: 2006-02-22 21:19:05
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "tootaatoo" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Jest przejscie dla pieszych i zielone swiatlo,przechodze nie bezposrednio na
    > pasach lecz 5 metrow od pasow

    Czyli przechodziłeś w niedozwolonym miejscu. Gdyby to było
    100 metrów (przy zachowaniu jeszcze innych warunków), to
    co innego...

    > Zatrzymuje mnie i spisuje z dowodu twierdzac iz przechodze w niedozwolonym
    > miejscu?!

    Przecież przechodziłeś w niedozwolonym miejscu - o co Ci chodzi???

    > Oni skrecali,ja bylem na zielonym i praktycznie na pasach,

    5 metrów od pasów to nie jest "praktycznie na pasach".
    No chyba że chciałeś napisać "5 cm", a się pomyliłeś...

    > Czy oni sa ponad prawem?
    > Zachowuja sie jakby wszystko im bylo wolno?!

    Jak na razie to Ty się tak zachowujesz.

    Piotr

  • 4. Data: 2006-02-22 21:53:00
    Od: "K.Mackiewicz" <drynda@[nospam]o2.pl>

    tootaatoo napisał(a):
> [...]
    > tego byli bardzo nieprzyjemni!
    > Czy oni sa ponad prawem?
    > Zachowuja sie jakby wszystko im bylo wolno?!
    polecam watem "czy trzeba przechodzic przez przejscie dla pieszych" z 21
    lutego :)

  • 5. Data: 2006-02-22 21:59:10
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    sg wrote:
    > no ale przechodziles w miejscu niedozwolonym, bo nie na pasach, a 5
    > metrow to raczej znacznie poza pasami

    Co gorsza, po skosie czyli nie najkrótszą drogą.

    -------------------+
    -------------------+

  • 6. Data: 2006-02-22 22:19:23
    Od: "tootaatoo" <t...@i...pl>

    Tak,czyli ze mieli racje waszym zdaniem?? a co z przepisem panowie eksperci
    odnosnie ustapienia pieszemu pierwszenstwa w kazdej sytacji kiedy pojazd
    skreca w prawa strone niezaleznie czy pieszy jest na pasach czy nie???

  • 7. Data: 2006-02-22 22:19:41
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Paweł Sakowski napisał(a):

    > Co gorsza, po skosie czyli nie najkrótszą drogą.

    racja...
    to ja proponuję nie przyjmować mandatu i spróbować tego tłumaczenia w
    sądzie, że to nie do pomyślenia, że skoro przechodziłem w miejscu
    niedozwolonym to policja mi wlepiła mandat, nie o take polske
    walczyliśmy !!!

  • 8. Data: 2006-02-22 22:26:51
    Od: "Marita" <m...@W...konto.pl>

    Jakie konsekwencje ma spisanie z dowodu?:)
    I co ma piernik do wiatraka?:)

    P.S. Pytania byly retoryczne:)))))

  • 9. Data: 2006-02-22 22:34:01
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    tootaatoo napisał(a):
> [...]
    > eksperci odnosnie ustapienia pieszemu pierwszenstwa w kazdej sytacji
    > kiedy pojazd skreca w prawa strone niezaleznie czy pieszy jest na pasach

    ale czy pojazd mu nie ustapil ? tego nie wiemy, wiem za to, ze pieszy
    przelazil przez ulice w miejscu niedozwolonym i sie obrazil, bo policja
    to widziala

  • 10. Data: 2006-02-22 22:39:40
    Od: "tootaatoo" <t...@i...pl>

    ale czy pojazd mu nie ustapil ? tego nie wiemy, wiem za to, ze pieszy
    przelazil przez ulice w miejscu niedozwolonym i sie obrazil, bo policja to
    widziala

    A ja wiem tyle ze "pojazd skrecajacy(np.w prawo)zarówno włączając się do
    ruchu,jak i na skrzyżowaniu, musi ustąpić pierwszeństwa pieszym nawet wtedy,
    kiedy nie przechodzą oni po oznakowanym przejściu dla pieszych"
    i tyle