    From: "kermit" <d...@d...cds>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odpowiedzialnosc za linki, a prawo polskie
    Date: Thu, 23 Feb 2006 15:40:21 +0100

    Użytkownik <d...@o...pl> |

    | nie bardzo rozumiem - co mial tutaj prowider do tresci ?
    |
    | a gdyby byla taka sytuacja :
    | strona A linkuje do fajnej strony B
    | po czasie na stronie B pojawiaja sie linki do dzieciego porno, animal
    sexu, itd.
    | wlasciciel strony A nic nie wie na ten temat - kto wtedy odpowie ?
    |
    | --

    dywagujemy odchodzac od tematu. ustosunkowalem sie do zapytania kolegi.

    co do prowidera to musi on zwracac uwage na to co hostuje - i mowic wprot
    albo regulowac to regulaminem swiadczonych uslug i tyle. Jesli sam nie
    potrafi zadbac o swoje to niech odpowiada. To moja odpowiedz do tego ze
    udupili prezesa firmy hostingowej ot co.

    pzdr

    p.