  • Data: 2014-12-23 20:59:48
    Temat: Re: odpowiedzialnosc lokatora
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Gdzie niby te duże straty ?

    A czego nie zrozumiałes w mojej wypowiedzi?
    Musi dojsc z cieplika ktory jest na końcu osiedla az do naszego bloku.

    > Na pewno nie ze strat bo połowę ścian masz ciepłych. Mógłbyś mieć na
    > doprowadzeniu ciepła do bloku, ale wydaje mi się, że nawet jak one są
    > duże to z nadwyżką kompensowane przez większą gęstość zaludnienia.

    kompensowane w stosunku do czego?

    > Zakręcić grzejnik ?

    A mówią, że tylko głupcy dają dobre rady...

    > Żeby co ? Ciepło doprowadzone do bloku jest rozliczane dokładnie
    > ciepłomierzem i w 100% dzielone na mieszkańców danego bloku zgodnie z
    > podzielnikami.

    A tak ogólnie to czytasz dyskusję, czy po prostu postanowiłes wtrącic się w
    srodku bez wczesniejszego przejrzenia dyskusji?
    Hint: pojawiła się teza, ze rozliczanie z podzielnikó jest drogie, ze
    wzgledu na to, ze spory kasek bierze firma od podzielników.

    > Zacznij od znalezienia możliwości oszczędzania.

    A o czym ja pisze?

    > Tak, u sąsiada

    Musisz podkręcić jasnośc wypowiedzi.

    P.S. Jak znowu wykazesz sie brakiem elementarnych umiejetnosci obsługi
    czytnika to mozesz nie fatygować się i nie odpowiadać, bo drugi raz nie
    bede poprawiał cytatów odpowiadając na Twoj post.