  • Data: 2014-12-23 20:44:38
    Temat: Re: odpowiedzialnosc lokatora
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ---
    > Ale nie wyprowadzisz tego powietrza przez okno bo byś musiała je na oścież
    > otworzyć.

    A jak sobie wyobrażasz wietszenie? Tak własnie wietszę codziennie mieszkanie
    i dodatkowo "pszez pszeciąg".

    > Miernik na kaloryferku nie szacuje ciepła pobranego z ciepłowni, na
    > ogżanie
    > tego mieszkania, pokoju.
    > ---
    > Dokładnie to szacuje. Jak sobie kaloryfer zakręcisz to masz zero zużycia.
    > Uproszczony ciepłomierz i tyle.

    Jak sobie kaloryfer zakręcę, to mam bliskie zeru zużycia energi z tego
    kaloryfera na ogżanie tego mieszkania.
    Jak sobie kaloryfer zakręcę, to NIE mam zerowego zużycia na ogżanie tego
    mieszkania: jeśli sąsiedzi są ok, a mieszkanie wewnętszne to możesz mieć
    temperaturę 20 stopni w środku, gdy na zewnątsz jest -2 pszy zakręconym
    kaloryferu oczywiście.
    Tylko sąsiedzi będą cię kląć, bo oni będą mieć kaloryfery ustawione na
    maksa, i np 20 st, a powinni mieć możliwość gżania nawet do 24 (łazienka).
    Ciepła pobranego z ciepłowni , ukradzionego popszez sąsiada miernik na
    kaloryferku nie mieży.

    Należy też zauważyć, że dla lokatora stroną jest ciepłownia, a nie sąsiad.
    Dopiero gdy zaczęłam dokładnie sprawdzać temperaturę w każdym pomieszczeniu,
    zrozumiałm na całe życie po 25 leciu kapitalizmu, czemu w socjalizmie nie
    dało się zakręcić kaloryfera do końca.

    > ---
    > Że jak ? Jakby nie sąsiednie mieszkania to byś miała każdą ścianę zimną,
    > więc nikt Ci ciepła nie kradnie tylko się do twojego grzania dokłada.

    Bzdura: jak sąsiad ma niższą temperature niż ja, to kradnie ciepło, a nie
    dokłada się.
    Wymyśliłeś perpetum mobile.

    A jak by każda ściana była zewnnętszna, to bym inaczej rozstawiła meble,
    ociepliła bym też od środka (wiem, testowałam w garażu, mieszkałam tam ponad
    5 zim (6 czy 7). Jednak takie działanie w bloku jest nieekonomiczne, i jest
    wiele pszyczyn tego.

    > No właśnie. I to jest podłe. Bo niby dlaczego mam płacić za ciepło
    > kradzine
    > pszez sąsiada?
    > ---
    > Jakie k.. kradzione. Masz sąsiednie mieszkania grzejące ściany a nie tak
    > jak w domu wolnostojącym, że każda zimna i sufit też a w ziemiance tylko
    > sufit.

    Jakie gżejące? Jak sąsiad ma niższą temperaturę niz ja, to kradnie ciepło.
    NIe zanasz podstw fizyki?

    > ---
    > A nie wiem co Ci bozia dzisiaj ukradła.

    Mnie bozia nic nie ukradła, dowodzę tylko , że związek wskazania podzienika
    ciepła ma śladowy, to jest prawie żaden związek z ciepłem pobranym z
    ciepłowni na ogżanie mieszkania .

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)