  • Data: 2014-12-23 21:59:48
    Temat: Re: odpowiedzialnosc lokatora
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Taki czytnik, durniu

    Durniu? Nie zrozumiałes, ze to Twoje posty są nieprawidłowo skonstruowane?
    Według mnie to mozesz nawet w notatniku odpowiadac, byle prawidłowo.

    Ale biorąc pod uwagę poziom Twojej kultury - durniem trzeba nazwać przede
    wszystkim Twojego ojca. Wychował debila, ktory umie obsługiwać jeden
    czytnik i to jeszcze taki, ktory źle działa a na zwróconą uwagę reagule
    wyzwiskami.

    Bardzo cię przepraszam, odniosłem wrażenie, ze odpowiadam komus
    niegrzecznemu, nie zauwazyłem ze odpowiadam idiocie.
    to się juz nie powtórzy. PLONK na jakis czas.