  • Data: 2014-12-23 21:35:45
    Temat: Re: odpowiedzialnosc lokatora
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik"

    > Gdzie niby te duże straty ?

    A czego nie zrozumiałes w mojej wypowiedzi?
    ---
    A co zamierzasz powiedzieć i nie umiesz się wysłowić ?

    Musi dojsc z cieplika ktory jest na końcu osiedla az do naszego bloku.
    ---
    I co, że musi ? Nie umiesz odczytać na ciepłomierzu ilości energii jaką blok
    zużywa i za którą trzeba zapłacić ?

    > Żeby co ? Ciepło doprowadzone do bloku jest rozliczane dokładnie
    > ciepłomierzem i w 100% dzielone na mieszkańców danego bloku zgodnie z
    > podzielnikami.

    A tak ogólnie to czytasz dyskusję, czy po prostu postanowiłes wtrącic się w
    srodku bez wczesniejszego przejrzenia dyskusji?
    ---
    Postanowiłem komentować te twoje pierdoły.

    Hint: pojawiła się teza, ze rozliczanie z podzielnikó jest drogie, ze
    wzgledu na to, ze spory kasek bierze firma od podzielników.
    ---
    Według Ciebie utrzymała się ? Policzyłeś już jaki procent stanowi czy
    jeszcze na jałowcu poganiasz ?

    > Zacznij od znalezienia możliwości oszczędzania.

    A o czym ja pisze?
    ---
    O d... Maryny ?

    P.S. Jak znowu wykazesz sie brakiem elementarnych umiejetnosci obsługi
    czytnika to mozesz nie fatygować się i nie odpowiadać, bo drugi raz nie
    bede poprawiał cytatów odpowiadając na Twoj post.
    ---
    Taki czytnik, durniu