  • Data: 2014-12-23 22:05:57
    Temat: Re: odpowiedzialnosc lokatora
    Od: "Moonsky" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    wentylacja i w kuchni i w łazience.
    wyciągnąć? I jeszcze kurwa pranie sobie koło grzejników suszą, a na ścianach i oknach
    krople wody. Jak w stajence!

    > przez szparę w drzwiach? w u mnie każde drzwi "wiszą" 3 cm nad ziemią,
    > jak przystawisz dłoń to czujesz przeciąg. Jak pisałem, w moim pokoju
    > cały czas się suszy cos na kaloryferach, teraz jabłka i zadnej wilgoci
    > nie ma, a okna zamknięte. Musi być przeciąg i duża temperatura (>25) to
    > wtedy zadnego grzyba ma nie prawa być, a jak się pojawia to w wyniku
    > złej wentylacji, a otwieranie okna to nie wentylacja! Wietrzy się, zeby
    > nie smierdziało a nie zeby wilgoc wyprowadzac.

    Czyli 3 cm szpara pod drzwiami to wentylacja, ale otwarte okno nie?
    ciekawe!
    I jak ta szpara zadziała w pomieszczeniu 5,50x3,50x2,80, czyli ok. 50m3?
    Chyba gorzej niż otwarcie okna 1,6x1,4m, na 10 minut?