  • Data: 2014-12-23 11:09:46
    Temat: Re: odpowiedzialnosc lokatora
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-23 o 10:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > ZTCW podzielniki działają dwojako - mierza włączenie grzejnika ale mierza
    > tez temperature w mieszkaniu.
    > I w rozliczeniu uwzględnia się jedno i drugie.
    > Możesz grzejników nie włączyc przez cąlą zime, ale jak sąsiedzi cię grzeją
    > to i tak bedziesz płacił za to ze masz ciepło w mieszkaniu.

    No i po co to wszystko, tak czy siak czy się grzeje, czy nie, i tak
    trzeba proporcjonalnie do metrażu (do użycia nieruchomości) płacić za
    ciepło. Ludzie chyba myśleli, że podzielniki ciepła będą działać jak
    wodomierze - tam jest bezpośrednie przełożenie pomiędzy zmniejszeniem
    zużycia a faktyczną oszczędnością - niemal co do kropli. No i nie ma
    takich aberracji, że ktoś ciągnie wodę z rury sąsiada.

    Ale wydaje mi się, że już moda na podzielniki minęła na szczęście gdzieś
    wraz z upływem ostatniej dekady.

    --
    Liwiusz