  • 11. Data: 2002-08-14 04:55:15
    Temat: Re: odciski palców
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Jesteś przemęczony? Niewyspany?
    chyba Ty jestes przemeczony

    >Jeśli od Tatiany chcą pobrać odciski
    > palców to widocznie mają powód.Sam zacytowałeś przepis( i b.dobrze)
    > który mówi komu można nawet bez jego zgody pobrać odciski palców(
    > oraz np.krew).

    ale podejrzanemu!!! jesli nie rozrozniasz swiadka i podejrzanego nie
    zabieraj glosu oki?i przeczytaj powoli to co zacytowalem.moze zrozumiesz

    >A więc policja najpierw pobierz odciski a potem napisze
    > uzasadnienie że Tatiana znajdowała się w kręgu podejrzanych.

    chyba za duzo sie filmow kryminalnych albo komiksow naczytales. jesli kots
    nie jest podejrzanym, nie mozna bez jego zgody i wiezy pobrac odciskow.
    a podejrzany to osoba ktora / w skorcie/ ma przedstawione zarzuty. wiesz co
    to jest?

    >Gdzie tu
    > widzisz bajkę? Kogo wprowadziłem w błąd?
    Xene wprowadzasz w blad.

    pozdrawiam
    ssj5

  • 12. Data: 2002-08-14 05:20:20
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ssj5" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > chyba Ty jestes przemeczony

    > ale podejrzanemu!!! jesli nie rozrozniasz swiadka i podejrzanego nie
    > zabieraj glosu oki?i przeczytaj powoli to co zacytowalem.moze zrozumiesz

    Nie podniecaj się bo ci żyłka pęknie.Toć piszę że osobą podejrzaną b.łatwo
    zostać.

> [...]
    > nie jest podejrzanym, nie mozna bez jego zgody i wiezy pobrac odciskow.
    > a podejrzany to osoba ktora / w skorcie/ ma przedstawione zarzuty. wiesz

    Gdzieś to wyczytał że osobą podejrzaną jest ten któremu postawiono zarzuty?
    Może jakiś przepis? Tylko nie z komiksu.

    Leszek

  • 13. Data: 2002-08-14 05:35:01
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Nie podniecaj się bo ci żyłka pęknie.Toć piszę że osobą podejrzaną
    > b.łatwo zostać.

    o moja zylke sie nie martw.jest oki, za to widze twoja juz nadwyrezona.
    osoba podejrzana wcale nielatwo zostac. nie mysl oosby podejrzanej w
    rozumieniu prawa z podejrzewanym /potocznie/. od podejrzewanego nie wolno
    bez jego wiedzy i zgody pobrac odciskow.juz jasniej nie moge...

    > Gdzieś to wyczytał że osobą podejrzaną jest ten któremu postawiono
    > zarzuty? Może jakiś przepis? Tylko nie z komiksu.

    dla ciebie to pewnei komiks bedzie i to komiks sciene fiction. dla mnie to
    tylko przepisy kpk. ustawa z dnia 6 czerwca 1997 roku kodeks postepowania
    karnego:

    Art. 71. § 1. Za podejrzanego uważa się osobę, co do której wydano
    postanowienie o przedstawieniu zarzutów albo której bez wydania takiego
    postanowienia postawiono zarzut w związku z przystąpieniem do przesłuchania
    w charakterze podejrzanego.
    § 2. Za oskarżonego uważa się osobę, przeciwko której wniesiono oskarżenie
    do sądu, a także osobę, co do której prokurator złożył wniosek o warunkowe
    umorzenie postępowania.
    § 3. Jeżeli kodeks niniejszy używa w znaczeniu ogólnym określenia
    "oskarżony", odpowiednie przepisy mają zastosowanie także do podejrzanego.

    tak wiec sam widzisz jano i klarownie. jeszcze raz mowie, nie zabieraj
    glosu,jesli nie znasz odpowiedzi na pytanie i nie wprowadzaj Tatiany w blad.
    By policja mogla pobrac od niej odciski, musi albo sie na to zgodzic, albo -
    jesli beda dowody przeciwko niej, ze to ona dokonala wlamania czy kradziezy,
    policja musi przedstawic jej zarzuty i dopiero wowczas bez jej zgody moze
    pobrac odsicki. Innej mozliwosci nie ma po prostu

    pozdrawiam
    ssj5

  • 14. Data: 2002-08-14 05:46:53
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    > postanowienie o przedstawieniu zarzutów albo której bez wydania takiego
    > postanowienia postawiono zarzut w związku z przystąpieniem do

    Tylko "ustawa o policji " mówi o osobie podejrzanej a to niekoniecznie to
    samo co podejrzany.Sprawdż. Jeśli pojedziesz jako pasażer w samochodzie i
    będziesz uczestniczył w wypadku drogowym a kierowca zginie to w przypadku
    braku świadków Tobie też pobiorą krew i ewentualnie odciski.Będziesz osobą
    podejrzaną o kierowanie.Pózniej co najwyżej napiszesz skargę ale najpierw
    krewkę oddasz.

    Leszek

  • 15. Data: 2002-08-14 06:01:41
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    Leszek wrote:
    > Użytkownik "ssj5" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tylko "ustawa o policji " mówi o osobie podejrzanej a to
    > niekoniecznie to samo co podejrzany.

    osoba podejrzana w mysl ustawy o policji= podejrzany. powtarzam nie myl
    osoby podejrzewanej - jak sie potocznie mowi

> [...]
    > i ewentualnie odciski.Będziesz osobą podejrzaną o kierowanie.Pózniej
    > co najwyżej napiszesz skargę ale najpierw krewkę oddasz.

    zastanow sie po raz dugi co piszesz. mozna od pasazera, jesli sie
    zgodzi.nikt nie moze go zmusic
    ssj5

  • 16. Data: 2002-08-14 06:20:42
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > osoba podejrzana w mysl ustawy o policji= podejrzany.

    Nie jest to pewne.

    > zastanow sie po raz dugi co piszesz. mozna od pasazera, jesli sie
    > zgodzi.nikt nie moze go zmusic

    Zmuszą,zmuszą;)) Ten konkretny przykład z pasażerem podałem z życia.Najpierw
    dostaniesz pałą(nie martw się-obdukcja nic nie wykaże),potem (po klęknięciu)
    łapki Ci powyginają,odciski wezmą a następnie napiszesz zażalenie.Jeśli
    będziesz chciał konkretny zarzut to zarzucą Ci spowodowanie wypadku( a że
    się nie potwierdzi? no cóż;))

    Leszek

  • 17. Data: 2002-08-14 06:26:07
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    sluchaj dla mnie EOT. masz dziwne wyobrazenie o prawie, naprawde, sluchajac
    ciebie, to tak jakbym czytal sciene ficktion. dla mnie opowiadasz bajki nie
    z tej ziemi.interpretujesz prawo nie majac pojecia co mowisz. wiec pisz
    dalej co chcesz, jak chcesz, ja juz w tej sprawie sie nie wypowiadam. Xena
    niech sama oceni, ktora odpowiedz jej bardziej pasuje

    ssj5
    EOT

  • 18. Data: 2002-08-14 09:43:35
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako ssj5 pisująca spod adresu
    <s...@p...onet.pl> napisała:

> [...]
    > pojecia co mowisz. wiec pisz dalej co chcesz, jak chcesz, ja juz w
    > tej sprawie sie nie wypowiadam. Xena niech sama oceni, ktora

    Xena sama nie wie już - po tej wielkiej dyskusji. Xena ma nadzieję, że
    pałą nie dostanie i czeka na dalszy rozwój wydarzeń. Dzięki za wszystkie
    odpowiedzi.

    --
    Pozdrówka
    Tatiana

  • 19. Data: 2002-08-14 10:02:34
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w wiadomości
    > Xena sama nie wie już - po tej wielkiej dyskusji. Xena ma nadzieję, że
    > pałą nie dostanie i czeka na dalszy rozwój wydarzeń.

    Po prostu ,jak nie masz nic na sumieniu to Twoje odciski palców pomogą w
    dochodzeniu a Tobie na pewno nie zaszkodzą. Co niektórym od nadmiaru praw
    przewraca się w głowie.

    Pozdrawiam

    Leszek

  • 20. Data: 2002-08-14 10:50:59
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako Leszek pisująca spod adresu
    <l...@p...fm> napisała:

> [...]
    >
    > Po prostu ,jak nie masz nic na sumieniu to Twoje odciski palców
    > pomogą w dochodzeniu a Tobie na pewno nie zaszkodzą. Co niektórym od

    Już pisałam wcześniej, że w tej sprawie nie mam nic na sumieniu, ale
    potem jak odciski zostaną w jakimś centralnym rejestrze, to bedzie na
    zasadzie - nie wiadomo czy on ukradł, czy jemu ukradli - był zamieszany
    w sprawę kradzieży. I tego chciałabym uniknąć. Niech pobiora odciski i
    sprawdzą a potem niech je wywalą i już.