  • 1. Data: 2002-08-13 15:54:18
    Temat: Sprawa ze Strażą Miejską
    Od: "Tygrys" <t...@b...gnet.pl>

    Witam!

    Ponieważ za kilka dni wybieram się do Sądu na sprawę ze Strażą Miejską -
    proszę o poradę...

    podobno jakiś czas temu wyszła na jaw 'jakaś afera dotycząca niezgodnego w
    100% zakładania blokad'
    lub ew. innych spraw dotyczących mandatów za błędne parkowanie (bez biletu
    lub po czasie)

    jakiś rok temu załorzono mi blokadę (pierwsza w życiu blokada i mandat od
    Straży Miejskiej i Waparku).
    ...zaspałem jakieś 10 min (samochód był pod moim blokiem) i niestety -
    musiałem dojść do biura aby
    zapłacić chyba 24pln i wrócić aby zdjąć blokadę... straciłem ok. 2 godzin,
    spóźniłem się sporo do pracy
    oraz straciłem bonus za niespóźnianie się...

    tak więc - jeśli ma ktoś jakieś rady - proszę !!

    pozdrawiam

    Muzyk

  • 2. Data: 2002-08-14 06:06:37
    Temat: Re: Sprawa ze Strażą Miejską
    Od: "umpacha" <u...@n...polbox.kom>

    [...]
> [...]
    > spóźniłem się sporo do pracy
    > oraz straciłem bonus za niespóźnianie się...
    >
    > tak więc - jeśli ma ktoś jakieś rady - proszę !!

    to proste !

    musisz wczesniej wstawac o jakies 10-15 min

    pozdrawiam mrolo

  • 3. Data: 2002-08-14 07:26:12
    Temat: Re: Sprawa ze Strażš Miejskš
    Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl>

    Tygrys <t...@b...gnet.pl> quotation:
    > nie wyśliłeś się - ale pewnie tak zawsze jest...

    Możesz się wysilić i ustawić sobie właściwe kodowanie?

    --
    Plonkito ergo sum (c) Igo on apcoh
    Hxbpunav cemrm obtbj hzvrenwn zybqb

  • 4. Data: 2002-08-14 07:27:26
    Od: "Tygrys" <t...@b...gnet.pl>

    Dzięki!

    Taką odpowiedź - każdy może wymyśleć bez zbytniego zastanawiania się...

  • 5. Data: 2002-08-14 12:01:30
    Od: "umpacha" <u...@n...polbox.kom>

    > Dzięki!
    NOP

    > Taką odpowiedź - każdy może wymyśleć bez zbytniego zastanawiania się...
    >
    > nie wyśliłeś się - ale pewnie tak zawsze jest...

    ... najprostsze rozwiazania sa najprostsze ... - umpacha

    wiesz co, masz racje

    to byl sponton - wcale nie obrazliwy
    w wakacje raczej staram sie nie wysilac
    grozi przegrzaniem organizmu

    pozdrawiam umpacha

    --
    "....najtrudniej bylo wymyslic kolo potem to juz bylo z gorki..." mrolo