  • 1. Data: 2002-08-13 15:38:44
    Temat: zwrot towaru
    Od: "Mareczek" <f...@o...com>

    Witam
    Nabylem towar (głośniki komputerowe), z którego nie jestem zadowolony.
    Pytanie: czy polskie prawo gwarantuje mozliwość zwrotu nieużywanego towaru
    bez podania przyczyny. Jeśli tak to w jakim terminie od daty zakupu.
    Prosiłbym o podstawę prawną.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-08-13 16:23:31
    Temat: Re: zwrot towaru
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 13 Aug 2002 17:38:44 +0200, "Mareczek"
    <f...@o...com> zakodował:

    >Nabylem towar (głośniki komputerowe), z którego nie jestem zadowolony.
    >Pytanie: czy polskie prawo gwarantuje mozliwość zwrotu nieużywanego towaru
    >bez podania przyczyny. Jeśli tak to w jakim terminie od daty zakupu.

    Tylko przy sprzedaży poza siedzibą firmy (czyli sprzedaż wysyłkowa,
    przez akwizytorów itp). Giełda komputerowa też w sumie jest poza
    siedzibą firmy ;)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2002-08-13 17:53:25
    Od: Goomich <g...@S...SPAM.wp.pl>

    Kaizen <x...@c...sz> naskrobał/a w

    > Tylko przy sprzedaży poza siedzibą firmy (czyli sprzedaż wysyłkowa,
    > przez akwizytorów itp). Giełda komputerowa też w sumie jest poza
    > siedzibą firmy ;)

    Że co?
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@S...SPAM.wp.pl UIN: 6750153 ftp://b3d:b...@2...97.45.36
    Jak wygenerowac ciag znakow o bardzo dobrej losowosci? Posadzic usera przed vi i
    kazac mu wyjsc.

  • 4. Data: 2002-08-13 18:15:58
    Od: "edward" <u...@w...pl>

    nie ma takiego prawa przed zakupem należy się dobrze zastanowić czy kupować
    czy nie a tak to dobra wola sprzedawcy

    Edward U.

    > Nabylem towar Pytanie: czy polskie prawo gwarantuje mozliwość zwrotu
    nieużywanego towaru

  • 5. Data: 2002-08-13 19:19:53
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 13 Aug 2002 17:53:25 +0000 (UTC), Goomich
    <g...@S...SPAM.wp.pl> zakodował:

    >Że co?

    Co "co"?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 6. Data: 2002-08-13 20:08:25
    Od: Goomich <g...@S...SPAM.wp.pl>

    Kaizen <x...@c...sz> naskrobał/a w

    > Co "co"?

    Skąd wytrzasnąłeś, że tylko poza siedzibą firmy i skad wiesz, ze kupował te
    głośniki na giełdzie?
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@S...SPAM.wp.pl UIN: 6750153 ftp://b3d:b...@2...97.45.36
    No HTMLs were harmed during production of this message

  • 7. Data: 2002-08-13 21:01:26
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 13 Aug 2002 20:08:25 +0000 (UTC), Goomich
    <g...@S...SPAM.wp.pl> zakodował:

    >Skąd wytrzasnąłeś, że tylko poza siedzibą firmy

    Ustawa z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o
    odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny
    Art. 2. 1. Konsument, który zawarł umowę poza lokalem
    przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyn,
    składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu dni
    od zawarcia umowy.

    Nigdzie natomiast nie jest powiedziane, że przy zakupie w sklepie
    sprzedawca ma obowiązek przyjąć niewadliwy towar=nie ma takiego
    obowiązku. Może oczywiście to zrobić, ale to kwestia jego dobrej woli.

    > i skad wiesz, ze kupował te
    >głośniki na giełdzie?

    Nie wiem. A czy gdzieś napisałem, że wiem?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775