  • 61. Data: 2014-02-26 13:18:43
    Temat: Re: odcinkowy pomiar prędkości - podstawa prawna
    Od: m <m...@g...com>

    > wKF: czy aby ubocznym celem całego "fotoradarowania" nie staje się
    > umocnienie przekonania, że przestrzegać przepisów należy tylko pod
    > okiem fotoradaru?
    > :>

    Ale takiego przekonania nie trzeba umacniać. Trzyma się mocno jak nie
    wiem co ...

    Znam wielu kierowców którzy jadą z prędkościami średnimi takimi że ja
    bym się bał mieć takiej chwilowej a radarom (czy foto czy ręcznym)
    unikają bo na czas pomiaru zwalniają. I chyba o złapanie takich chodzi.

    p. m.

  • 62. Data: 2014-03-02 23:04:29
    Od: Daniel Pyra <d...@s...be.gazeta.pl>

    W dniu 25.02.2014, 09:17, Marcin N pisze:

    > Obmyślili. Teraz sprawdzają, czy to nie łamie konstytucji. Mam nadzieję,
    > że łamie.

    Mamy widać dość unikalną w skali Europy konstytucję, skoro w kilku
    innych krajach podobna sankcja istnieje i ma się całkiem dobrze. W
    przeciwieństwie do pechowych właścicieli pojazdów :)

    Pozdr.!
    (D)