  • 21. Data: 2003-05-27 18:36:58
    Temat: Re: obuwie
    Od: "AR" <f...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości
    news:mhqaq-dtf.ln1@ziutka.router...

    > A ten smród to o jakim charakterze? Może warto się też kopnąć z tym
    do
    > sanepidu?
    >
    > --
    > Marcin

    Nie sądzę, żeby to miało cokolwiek wspólnego ze sprawami snitarnymi.
    póki co kieruję sprawę do recznika praw konsumenckich.

    pzdr

  • 22. Data: 2003-05-28 00:52:51
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <bb0b68$9nr$1@atlantis.news.tpi.pl>, AR wrote:
    > do
    >
    > Nie sądzę, żeby to miało cokolwiek wspólnego ze sprawami snitarnymi.
    > póki co kieruję sprawę do recznika praw konsumenckich.

    Sanepid to nie tylko sprawy sanitarne. To również emisja szkodliwych
    substancji.

    --
    Marcin

  • 23. Data: 2003-05-28 15:38:19
    Od: "AR" <f...@g...pl>

    > In article <bb0b68$9nr$1@atlantis.news.tpi.pl>, AR wrote:
    > Sanepid to nie tylko sprawy sanitarne. To również emisja szkodliwych
    > substancji.
    ok poczekam na opinię rzecznika i ewentualnie zwrócę się do sanepidu.
    może jakiś adresik lub telefon na w-wę?

    pzdr
    Edyta

  • 24. Data: 2003-05-28 15:39:11
    Od: "AR" <f...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil Gołaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:3ED27FF7.1030808@poczta.onet.pl...

    > ul Górskiego, chyba 9

    dokładnie górskiego 7
    zabieram buty ze skleou i zanoszę pod ww adres

    pzdr
    Edyta

  • 25. Data: 2003-05-29 02:40:21
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    Jasne - www.google.com, a dalej wpisz sanepid i warszawa :)

    --
    Marcin

  • 26. Data: 2003-05-29 16:32:02
    Od: "AR" <f...@g...pl>

    > Jasne - www.google.com, a dalej wpisz sanepid i warszawa :)

    fakt to mój ulubiony sposób poszukiwania różnych informacji, więc z
    pewnością skorzystam;-)

    pzdr

  • 27. Data: 2003-06-01 10:43:08
    Temat: Re: obuwie-opinia "rzeczoznawcy"
    Od: "AR" <f...@g...pl>

    Użytkownik "AR" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rzecznika

    > dokładnie górskiego 7
    > zabieram buty ze skleou i zanoszę pod ww adres

    Dla uściślenia sprawy poniżej zamieszczam opinię "rzeczoznawcy":

    "Nieprzyjemny" zapach pochodzi od środków sanitarnych parujących z
    surowców, które tym środkiem były natryskane (???) i po krótkim czasie
    zapach ten zniknie po wyparowaniu. Nie jest to wada produkcyjna lecz
    konieczność sanitarna. W związku z tym reklamacja z tego tytułu
    nieuzasadniona, bo środek ten był i jest wyczuwalny również w czasie
    zakupu.

    inż. Józef Ziętek

    pierwsze co mnie zastanawia to nie podanie nazwy cudownego środka,
    po drugie nie rozumiem co to znaczy "zapach zniknie po wyparowaniu".

    Buty miałam na nogach 2 razy i zapewniam, że nie jest to żaden zapach
    środka sanitarnego, nazwałabym to odorem, który nie ma zamiaru
    wyparować.

    WW buty są obuwiem sezonowym i zastanawiam się jak długo będę czekała
    na uznanie reklamacji
    (innej możliwości nie przyjmuję póki co do wiadomości). Słyszałam, ze
    tego typu sprawy potrafią się ciągnąć nawet pół roku...

    Obecnie czekam na pomoc rzecznika.

    pozdrawiam,
    Edyta