  • 1. Data: 2005-05-20 16:16:30
    Temat: o prawie autorskim
    Od: decymechanik <a...@t...net.pl>

    Witam,
    Mam pytanie odnośnie prawa autorskiego. Prowadzę sklep
    internetowy z płytami i chciałbym wiedzieć czy zsamplowanie płyty i
    umieszczenie próbki na stronie www jest legalne? Czy "moje" sample są
    również chronione takim prawem, czy ktoś może korzystać z tych "moich"
    sampli w tym samym celu? Ewentualnie, w którym rozdziale ustawy tego
    szukać?
    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2005-05-20 16:55:33
    Temat: Re: o prawie autorskim
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl>

    decymechanik wrote:
> [...]
    > również chronione takim prawem, czy ktoś może korzystać z tych "moich"
    > sampli w tym samym celu? Ewentualnie, w którym rozdziale ustawy tego

    cos mi sie kolacze o darmowych 8 sekundach... ale sprawdz to

    --
    pzdr
    www.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych

  • 3. Data: 2005-05-20 21:23:05
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <d6l2cl$66o$2@inews.gazeta.pl>, decymechanik wrote:
    > Mam pytanie odnośnie prawa autorskiego. Prowadzę sklep
    > internetowy z płytami i chciałbym wiedzieć czy zsamplowanie płyty i
    > umieszczenie próbki na stronie www jest legalne? Czy "moje" sample są

    nie

    > również chronione takim prawem, czy ktoś może korzystać z tych "moich"

    jeśli owe "sample" to przekopiowane fragmenty cudzych utworów to tak,
    oczywiście jeśli sam nie łamie prawa autorskiego, ale akurat tu nie
    twojego.

    --
    Marcin