  • 1. Data: 2004-06-01 11:55:07
    Temat: nr nip dla studenta
    Od: "mareK" <m...@g...pl>

    Witam
    Mam taki problem, a własciwie moja córka studentka.Nie ma numeru NIP ,a
    skończyła szkole cyrkową i ostatnio z okazji dnia dziecka występowała 3
    godziny .Pracodawca chciał NIP i zdziwił się ,że córka nie ma.Poszła do
    urzędu skarbowego z formularzem NIP-3 ,gdyz nie prowadzi działalności , a
    tam powiedzieli ,że kiedys to każdy mógł wystąpic o NIP ,a teraz już
    nie,tylko za pośrednictwem pracodawcy,a następny występ moze miec za rok i
    nie wiadomo u kogo.
    Czy ktos sie orientuje jak to jest naprawde z powołaniem sie na konkretny
    przepis
    Pozdrawiam
    mareK

  • 2. Data: 2004-06-01 15:04:34
    Temat: Re: nr nip dla studenta
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    mareK wrote:

> [...]
    > nie wiadomo u kogo.
    > Czy ktos sie orientuje jak to jest naprawde z powołaniem sie na konkretny

    powiedzieli ci prawdę.
    O NIP występuje pracodawca.

    Niech wypełni NIP-3 wpisze tam dane pracodawcy, który się o ten nip
    pytał, a oni niech to wyślą swoją pocztą.

    Właściwie, gdyby ona to wysłała sama sądzę, że też by przeszło.

  • 3. Data: 2004-06-01 15:35:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mareK" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    Złożyć NIP-3 na dzienniku podawczym i zażądać decyzji odmownej na piśmie.

  • 4. Data: 2004-06-01 17:28:49
    Od: Jan Kozlowski <a...@...sygnaturce>

    On Wt 01 cze 2004 01:55:07p "mareK" <m...@g...pl> wrote in

> [...]
    > wystąpic o NIP ,a teraz już nie,tylko za pośrednictwem pracodawcy,a
    > następny występ moze miec za rok i nie wiadomo u kogo.

    Taa, przerabialem to samo. Chcialem zrobic prace na zlecenie i
    potrzebowalem NIP-u. Baba w urzedzie skarbowym nie chciala mnie
    zarejestrowac bo nie mialem umowy u prace. Dlatego wydrukowalem formularz
    sciagniety z internetu i wyslalem poleconym. Po paru tygodniach dostalem
    NIP ;)

    [=] http://resnick.da.ru <=> Fidonet: 2:480/112.4 [=]
    [=] e-mail: a...@d...pl <=> GG: 174363 [=]

  • 5. Data: 2004-06-01 21:34:27
    Od: "morepig" <m...@i...pl>

    Użytkownik "poilkj" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości
    > Właściwie, gdyby ona to wysłała sama sądzę, że też by przeszło.

    u mnie nie przeszlo- to bylo rok temu. tez sie zastanawialam czemu ja nie
    dostalam nipu, a inne qmpele (niepracujace) dostaly??
    pozdr
    morepig

  • 6. Data: 2004-06-01 23:05:07
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    morepig wrote:

    > Użytkownik "poilkj" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości

    > u mnie nie przeszlo- to bylo rok temu. tez sie zastanawialam czemu ja nie
    > dostalam nipu, a inne qmpele (niepracujace) dostaly??

    Wysyłałeś z danymi praco- / zleceniodawcy ?

  • 7. Data: 2004-06-02 13:47:57
    Od: "Mariusz Murawski" <m...@w...pl>

    U mnie nie bylo problemow. Tez jestem studentem i chwycilem umowe-zlecenie
    wiec NIP byl potrzebny. Wyslalem i dostalem. Moj wniosek wprawdzie zaginal,
    ale po kilku telefonicznych interwencjach odnalazl sie i zostal
    zaakceptowany. Nikt o nic nie pytal. Moze dlatego tak latwo przeszlo bo to
    bylo w czasie skladania zeznan podatkowych i w US mieli za duzo roboty, zeby
    jeszcze wydziwiac.

    Pozdrawiam,

    Mariusz M.