  • 1. Data: 2004-06-01 11:04:25
    Temat: paszport
    Od: "Anulka" <l...@p...onet.pl>

    chce wyjechac w wakacje do bulgarii - moj paszport musi byc wazny 6 miesiecy od
    daty wyjazdu z tego kraju i niestety nie jest- bo jego waznosc konczy sie w
    styzcniu ( wyjazd w sierpniu). w zwiazku z tym musze zrezygnowac z , bo raczej
    nie zdaze wyrobic nowego. moje pytanie brzmi: czy do krajow unii, np do turcji-
    tez obowiazuje ten przepis o 6-miesiecznej waznosci paszportu???
    z gory dzieki za info

  • 2. Data: 2004-06-01 11:17:38
    Temat: Re: paszport
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <0...@n...onet.pl>, Anulka wrote:
> [...]
    > styzcniu ( wyjazd w sierpniu). w zwiazku z tym musze zrezygnowac z , bo raczej

    Dlaczego? Zdążysz...

    > moje pytanie brzmi: czy do krajow unii, np do turcji-
    > tez obowiazuje ten przepis o 6-miesiecznej waznosci paszportu???

    Teoretycznie można bez paszportu...
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 3. Data: 2004-06-01 12:04:10
    Od: "Katarzyna Sz." <s...@o...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    .

    > Dlaczego? Zdążysz...

    > Teoretycznie można bez paszportu...

    Tylko, że Turcja nie jest w unii.....

  • 4. Data: 2004-06-01 12:21:00
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM>

    Użytkownik "Anulka" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie zdaze wyrobic nowego. moje pytanie brzmi: czy do krajow unii, np do turcji-
    > tez obowiazuje ten przepis o 6-miesiecznej waznosci paszportu???

    1.Te 6 miesiecy to jest wymog danego kraju a nie Polski.
    2. Turcja podbnie jak Bulgaria tylko kandyduje do UE
    3. 6 miesiecy to jest opcja - tzn moga Ciebie nie wposcic ale to nie znaczy ze Ciebie
    nie wpuszcza. Jak nabiora przekonania ze w
    odpowiednim czasie wyjedziesz (np masz wykupiona wycieczke i rezerwacje hoteli, albo
    nic nie masza granicznik ma widzimisie) to
    moga ciebie wposcic. Ja wielokrotnie jechalem do niemiec w czasach przed UE z
    paszportem waznym < 6 m-cy i nikt nie robil
    problemow.
    4. Upewnij sie ze "6 miesiecy" dotyczy takze Bulgarii.

  • 5. Data: 2004-06-01 12:23:25
    Od: kot_bury <k...@o...pl>

    Użytkownik Anulka napisał:
    > czy do krajow unii, np do turcji-
    jeszcze przez jakiś czas Turcja nie będzie w UE

    pozdrawiam

    kot_bury

  • 6. Data: 2004-06-01 13:07:45
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    1 Jun 2004 13:04:25 +0200, na pl.soc.prawo, Anulka napisał(a):

    > czy do krajow unii, np do turcji-
    > tez obowiazuje ten przepis o 6-miesiecznej waznosci paszportu???
    > z gory dzieki za info

    A od kiedy Turcja jest w Unii ????

    --
    Mieczysław