  • 1. Data: 2004-06-01 12:26:47
    Temat: Nadajnik FM
    Od: "Paweł Kacprowicz" <c...@k...pl>

    Witam
    Mam pytanie do prawnikow co mi grozi za bardzo amatorska rozglosnie radiowa
    w promieniu ok. 8 km? Moc nadajnika to 18W.
    PS: Nie jestem pelnoletni
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-06-01 13:08:56
    Temat: Re: Nadajnik FM
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik Paweł Kacprowicz napisał:

> [...]
    > Mam pytanie do prawnikow co mi grozi za bardzo amatorska rozglosnie radiowa
    > w promieniu ok. 8 km? Moc nadajnika to 18W.

    wydaje mi sie ze grzywne mozesz dostac i zabiora ci nadajnik, i sprzet
    do nadawania i przy okazji muzyke gdy bedzie nielegalna.
    --
    Janek Bohatyrowicz

  • 3. Data: 2004-06-01 13:16:08
    Od: "leslaw" <f...@v...pl>

    Użytkownik "Paweł Kacprowicz" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:c9hsng$s54$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam
    > Mam pytanie do prawnikow co mi grozi za bardzo amatorska rozglosnie
    radiowa
    > w promieniu ok. 8 km? Moc nadajnika to 18W.

    już jesteś namierzony
    skonfiskują ci ten patefon ,tobie kuratora i sąd dla nieletnich a
    opiekunom lub rodzicom kara za brak należytej kontroli nad nieletnim
    ,posiadanie niezarejestrowanego nadajnika ,brak pozwolenia
    KRRiTV,zakłocenie eteru i być może paragraf za używanie eteru i
    wprowadzenie zagrożenia w ruchu lotniczym i ladowym . Używaj a być może
    i sprowadzisz samolot na chałupę zanim cie złapią

    Lesław

  • 4. Data: 2004-06-01 14:39:21
    Od: "Paweł Kacprowicz" <c...@k...pl>

    > już jesteś namierzony

    jeszcze nie nadaje :)

> [...]
    > wprowadzenie zagrożenia w ruchu lotniczym i ladowym . Używaj a być może
    > i sprowadzisz samolot na chałupę zanim cie złapią

    A jaka jest szansa na zlapanie? Chociaz to juz chyba NTG.

  • 5. Data: 2004-06-01 14:52:42
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "leslaw" <f...@v...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c9hvjg$psr$1@news.onet.pl

    > [....................
    > już jesteś namierzony
    > skonfiskują ci ten patefon ,tobie kuratora i sąd dla nieletnich a
    > [.................]

    Czy Ty jesteś głuchy, ślepy czy coś gorszego?.
    "Głuchy" - na prośby, "ślepy" - na gówno które
    produkujesz, "coś gorszego" - może głupi?.
    Prosiłem Cię abyś przestał katować polskie
    czcionki i ustawił właściwe kodowanie. Odzewu
    zero, może nim jesteś?.
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Gdy gra jest skończona, król i pionek

  • 6. Data: 2004-06-01 15:06:58
    Od: "KALKOL" <w...@g...pl>

    > A jaka jest szansa na zlapanie? Chociaz to juz chyba NTG.

    kwestia tygodnia do dwóch.
    W URTiP mają taki fajny sprzęt i nie zawachaja się go użyć.

  • 7. Data: 2004-06-01 15:09:44
    Od: "ape" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Paweł Kacprowicz" <c...@k...pl> napisał w wiadomości

    > jeszcze nie nadaje :)
    >

    > A jaka jest szansa na zlapanie? Chociaz to juz chyba NTG.

    dwa namiary, namiar + odleglosc, roznica odleglosci... podawac jeszcze? :-)

    pozdro
    ape

  • 8. Data: 2004-06-01 15:20:59
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Paweł Kacprowicz" <c...@k...pl> napisał w wiadomości

    > A jaka jest szansa na zlapanie? Chociaz to juz chyba NTG.

    to zalezy kiedy zorientuja sie ze jest pirat w okolicy, w momencie kiedy
    padnie dyspozycja ustalenia twojej pozycji do mommentu kiedy stana pod
    twoim domem wystarczy godzina twojego nadawania

  • 9. Data: 2004-06-01 15:37:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł Kacprowicz" <c...@k...pl> napisał w wiadomości

    W praktyce przepadek nadajnika i grzywna za samo nadawanie. Otwarta
    pozostaje kwestia legalności nadawanych programów. Może Ci się zwalić
    ZPAV, ZAiKS i STOART na głowę, co w konsekwencji doprowadzi nie tyle do
    wysokich grzywien, co konieczności zapłaty tantiem wielokrotnie je
    przewyższających.

  • 10. Data: 2004-06-01 17:27:31
    Od: "Paweł Kacprowicz" <c...@k...pl>

    > twoim domem wystarczy godzina twojego nadawania

    Ale to by byly nadawne max 10 minutowe programiki moze ze 3 na tydzien i
    pewnie zawsze na innych czestotliwosciach. Nadal takie duze ryzyko?