  • 161. Data: 2019-11-19 11:11:07
    Temat: Re: nowe zwyczaje na sali sądowej
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 19.11.2019 o 06:19, dantes pisze:
    > Wypowiedz się Jasiu, no i nie zapomnij o wężyku.

    masz cierpliwość na tego kretyna:)))))))))))))

  • 162. Data: 2019-11-19 17:29:47
    Od: n...@o...pl

    w <qqvu0j$ge1$1@gioia.aioe.org>, dantes <d...@q...com> napisał(-a):

    > Wyparcie?

    Fakt - wypierasz.

    > Eksperci tacy jak ty.

    Znacznie lepsi ode mnie, już o tobie nie wspominając.

    > Ważne, że dotarło do ciebie [cyt]:
    > "- Bo co by to było jakby ludzie dowiedzieli się, że tak można".

    Na razie tylko jedno trollicho netowe tak twierdzi.

    > No Jasiu, co by to było jakby ludzie wiedzieli, że tak można
    > tj. wzywać policję w takich przypadkach?
    >
    > Wypowiedz się Jasiu, no i nie zapomnij o wężyku.

    Widzę, że nie możesz przeboleć iż trzeba ci pokazać paluszkiem, bo sam nie
    znajdziesz :D

  • 163. Data: 2019-11-19 17:30:07
    Od: n...@o...pl

    w <5dd3bfbb$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>, u2 <u...@o...pl> napisał(-a):

    > masz cierpliwość na tego kretyna:)))))))))))))

    o przydupas troll się znalazł :DD

  • 164. Data: 2019-11-20 07:33:45
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Tue, 19 Nov 2019 17:29:47 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Fakt - wypierasz.
    Fakt. Przestajesz już rozumieć proste pytania.
    Co raz gorzej z Tobą i obawiam się, że nikt nie jest w stanie
    Ci już pomóc na tej grupie i jest to najprawdopodobniej nasza ostatnia
    "rozmowa".

    > Znacznie lepsi ode mnie, już o tobie nie wspominając.

    To źle, że tak o sobie myślisz. Nie powinieneś. Nie abdykuj z zajmowanego
    stanowiska, wśród tych Twoich Grażynek. Nabawisz się jeszcze jakiejś
    depresji.

    > Na razie tylko jedno trollicho netowe tak twierdzi.

    To jest cytat z uzasadnienia. Dzieciaku.

    > Widzę, że nie możesz przeboleć iż trzeba ci pokazać paluszkiem, bo sam nie
    > znajdziesz :D

    Widzimy, że nie cytujesz już tego leminga, który w obawie przed wyjebką
    z firmy powiedział co powiedział, a którego namiętnie podkreślałeś
    zygzaczkiem. Zaczynasz w kocu myśleć samodzielnie. Moje starania zatem
    odniosły zamierzony skutek. Uff.

    To dobrze.
    Już mamy sukces.

    A teraz wypowiedz się, co by było jakby ludzie dowiedzieli się, że tak
    można, tj. wzywać policję i żądać wylegitymowania urzędnika, który obraził
    wzywającego policję.

    Dajesz.

  • 165. Data: 2019-11-23 12:50:29
    Od: n...@o...pl

    w <qr2mnt$14tl$1@gioia.aioe.org>, dantes <d...@q...com> napisał(-a):

    > Fakt. Przestajesz już rozumieć proste pytania.
    > Co raz gorzej z Tobą i obawiam się, że nikt nie jest w stanie
    > Ci już pomóc na tej grupie i jest to najprawdopodobniej nasza ostatnia
    > "rozmowa".

    Nie wiem po co ten bełkot, ale faktycznie wypierasz stanowisko policji.
    Ale w ten sposób zawsze pozostaniesz głupi. Twój wybór :)))

    > To źle, że tak o sobie myślisz. Nie powinieneś. Nie abdykuj z zajmowanego
    > stanowiska, wśród tych Twoich Grażynek. Nabawisz się jeszcze jakiejś
    > depresji.

    Ale przyjąłeś do wiadomości, że stanowisko w tej sprawie jest jednoznaczne -
    nawet ministra asprawiedliwości? Czy może nadal stosujesz wyparcie? :)))

    > To jest cytat z uzasadnienia. Dzieciaku.

    Twoje trollowanie to uzasadniecie? Nieźle megalomańska Grażynko :DDDD

> [...]
    >
    > A teraz wypowiedz się, co by było jakby ludzie dowiedzieli się, że tak
    > można, tj. wzywać policję i żądać wylegitymowania urzędnika, który obraził

    Na szczęście nie można i zostało to potwierdzone stanowiskiem policji oraz
    ministra. Tak więc nadal musisz stosować wyparcie :DDDD

  • 166. Data: 2019-11-24 08:11:30
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sat, 23 Nov 2019 12:50:29 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Nie wiem po co ten bełkot, ale faktycznie wypierasz stanowisko policji.
    > Ale w ten sposób zawsze pozostaniesz głupi. Twój wybór :)))

    Nie śmiem zrzucać cię z piedestału, bo "królowa jest tylko jedna".

    > Ale przyjąłeś do wiadomości, że stanowisko w tej sprawie jest jednoznaczne -
    > nawet ministra asprawiedliwości? Czy może nadal stosujesz wyparcie? :)))

    O tym decyduje Ustawa a nie czyjeś stanowisko.

    > Twoje trollowanie to uzasadniecie? Nieźle megalomańska Grażynko :DDDD

    To jest cytat z uzasadnienia postanowienia sądu, a nie zdanie twoich idoli.
    Wspominałem już o tym, ale ze dużo tniesz i masz problemy z pamięcią.

    > Na szczęście nie można i zostało to potwierdzone stanowiskiem policji oraz
    > ministra. Tak więc nadal musisz stosować wyparcie :DDDD
    No niestety przykro mi bardzo, ale jak już wspominałem decyduje o tym
    Ustawa a nie czyjeś stanowisko.
    Nikt oczywiście nie broni ci polerować im alu-felg w radiowozie.

    Odnośnie "wyparcia"... to widzisz nie wystarczy cytować moją sugestie
    odnośnie stanu psychicznego twojej osoby.
    Musisz jeszcze zrozumieć kontekst użycia, że o znaczeniu nie wspomnę.

    Tak, że reasumując: brazyliana i do liceum... królowo.

    --
    W odpowiedzi pozwalam ci napisać co kolwiek, byleby tylko
    twoje było na wierzchu, tzn. by ci się tak wydawło

  • 167. Data: 2019-11-26 13:56:25
    Od: n...@o...pl

    dantes <d...@q...com> napisał(-a):

    > O tym decyduje Ustawa a nie czyjeś stanowisko.

    Ciekawe kto ją lepiej przeczytał -- policja czy trollicho dantes?

    Policja przeczytała tak:
    Andrzej Borowiak
    @BorowiakPolicja
    Bardzo przepraszam panią sędzię Beatę Woźniak za ten incydent z legitymowaniem.
    Nie powinno do niego dojść i obiecuję, że nigdy to się już nie powtórzy.

    Wykuwaj! Wykuwaj!

  • 168. Data: 2019-11-26 13:57:04
    Od: n...@o...pl

    dantes <d...@q...com> napisał(-a):

    > To jest cytat z uzasadnienia postanowienia sądu, a nie zdanie twoich idoli.
    > Wspominałem już o tym, ale ze dużo tniesz i masz problemy z pamięcią.

    Sąd napisał "Bo co by to było jakby ludzie dowiedzieli się, że tak można".
    Dobrym jesteś trollem, takim nie za mądrym :DD

  • 169. Data: 2019-11-27 07:34:07
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Tue, 26 Nov 2019 13:56:25 +0100, n...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > Nie powinno do niego dojść i obiecuję, że nigdy to się już nie powtórzy.

    "Zygzaczkiem", Jasiu, podkreśl sobie cały wątek i czytaj w pętli aż
    zrozumiesz.

    No i nie zapomnij...
    i wypowiedz się, co by było jakby ludzie dowiedzieli się, że tak można, tj.
    wzywać policję i żądać wylegitymowania urzędnika, który obraził wzywającego
    policję.

    Dajesz, Geniuszu!

  • 170. Data: 2019-11-27 07:34:21
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Tue, 26 Nov 2019 13:57:04 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Sąd napisał "Bo co by to było jakby ludzie dowiedzieli się, że tak można".
    > Dobrym jesteś trollem, takim nie za mądrym :DD

    Tak sąd tak stwierdził. Pisałem już wielokrotnie.
    " - Nie musisz wszystkiego rozumieć"