  • Data: 2002-10-23 09:19:47
    Temat: Re: notatka sluzbowa
    Od: "PK" <skalar7@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    grabarz napisał(a) a ja odpowiadam:
    > Kolega przestraszył się konsekwencji, ale ma nadzieję, że oficjalnie
    > pracodawca nie może tego wykorzystać przeciwko niemu, ponieważ
    > pismo nie zawiera ani daty, ani czytelnego podpisu.
    > Zupełnie się na tym nie znam, ale wydaje mi się, że interpretacja
    > dokumentu i tak zależy od stosunków w firmie. A cechy "notatki
    > służbowej" jako takiej trudno wymienić (chyba, że dotyczą np. służb
    > granicznych). Czy jednak taki dokument może posłużyć jako podstawa do
    > np. nagany?

    taka notatka może być podstawą do wszczęcia postepowania wyjaśniającego, tak
    jak ustna informacja, i jeśli ono da podstawę do ukarania to do kary ale nie
    bezpośrednio. Wydaje mi się, że notatka bardziej ma posłużyć do napisania
    czegoś co nie może ulecieć z pamięci, np. notatka służbowa z rozmowy z
    klientem, notatka służbowa opisująca, że zwracano szefowi ustnie uwagę na
    fakt niedociągnięć za które kiedys, gdzieś, ktoś może Cie ukarać.
    Porządna notatka powinna mieś datę i podpis, inaczej to świstek papieru lub
    donos czy anonim, dodatkowo jeśli taka jw. to jeszcze potwierdzenie, że szef
    się zapoznał z treścią.
    P.