  • 41. Data: 2013-07-18 23:48:42
    Temat: Re: no to mamy jak w USA... odszkodowania za bycie idiota
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-07-18 23:39, Andrzej Lawa pisze:

    > Mało prawdopodobne. Dzieci mają elastyczne kości oraz są dużo lżejsze,
    > więc głupie potknięcie nie powinno doprowadzić do złamania.

    I jeszcze ma doktorat z medycyny dziecięcej.
    Po prostu fenomen :-)

    Dobra, O nic już nie zapytam. Obiecuję.

  • 42. Data: 2013-07-18 23:49:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 18.07.2013 23:43, z pisze:

    > Czasem nie ma wyjścia.

    Zawsze jest.

    > Wież mi.

    Gdzie się polskiego uczyłeś? W Zimbabwe?

    > Wiem co znaczy 3 sek. braku kontaktu wzrokowego z podopiecznym
    > a zakupy (jak to facet) ograniczam do minimum ;-)

    Skoro wiesz, to dlaczego mimo tego to robisz? Liczysz na odszkodowanie?

    > Oj bo się teoretyk jeden znalazł co pozjadał wszystkie rozumy i będzie
    > tu pouczał wszystkich dookoła ;-)

    Znalazł się taki, co spłodzić potrafi a zadbać o zdrowie dziecka już nie.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 43. Data: 2013-07-18 23:52:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 18.07.2013 23:48, z pisze:

    > I jeszcze ma doktorat z medycyny dziecięcej.

    To jest dość podstawowa wiedza z zakresu biologii i anatomii.

    Nawet jeśli w szkole nie uważałeś, to mogłeś się tego dowiedzieć z...
    programów dla dzieci. Wartościowych programów dla dzieci, ma się rozumieć.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 44. Data: 2013-07-18 23:58:31
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-07-18 23:52, Andrzej Lawa pisze:
    > To jest dość podstawowa wiedza z zakresu biologii i anatomii.

    Dopóki sam tego nie zobaczyłem też żyłem w takim przekonaniu.
    Taka jest różnica między teoretykiem i praktykiem. :-)

  • 45. Data: 2013-07-19 00:09:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Och, tu się zgodzę. Ale mając choć odrobinę rozumu możesz się
    > zabezpieczyć przed tak oczywistymi błędami jak np. rozłożona w zasięgu
    > dziecięcych rączek trucizna, przewody pod napięciem, ruchome mechanizmy
    > typu niszczarka czy chociażby wielki telewizor ustawiony na komodzie.

    Nie mozesz.
    Mozesz co najwyzej zmniejszyc ryzyko.
    Cela reszta to totolotek.

    > I mając choć odrobinę rozumu, byłbyś w stanie robić zakupy bez całej
    > rodzinnej świty.

    Juz ci wytlumaczyli, ze czasami nie mozesz.

    > A jeśli byś już robił zakupy całą rodziną, to jeden rodzic mógłby
    > pilnować dzieciaka a drugi robić zakupy.

    moglby pilnowac lepiej.

    > No chyba że jak wspominałem ci rodzice to idioci, którzy mają kłopoty z
    > jednoczesnym mruganiem i oddychaniem.

    poczekamy, jak bedziesz mial dzieci to pogadamy.

  • 46. Data: 2013-07-19 00:11:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maciek wrote:
    > Zaczynasz wchodzić chyba w fazę, że "nic się nie da przewidzieć", bo w
    > każdej chwili może pier* meteoryt tunguski, a tego przecież nie
    > przewidzisz. Dzieci są przewidywalne. Zwłaszcza te dzieci, które się zna.

    masz dzieci, czy tez jestes z ambony?

  • 47. Data: 2013-07-19 00:13:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:
    > dzieci własnych nie mam

    to po co sie odzywasz.

  • 48. Data: 2013-07-19 00:14:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > To jest dość podstawowa wiedza z zakresu biologii i anatomii.
    >
    > Nawet jeśli w szkole nie uważałeś, to mogłeś się tego dowiedzieć z...
    > programów dla dzieci. Wartościowych programów dla dzieci, ma się rozumieć.

    telewizja klamie.

  • 49. Data: 2013-07-19 00:16:25
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-07-18 23:29, Maciek pisze:
    > Zaczynasz wchodzić chyba w fazę, że "nic się nie da przewidzieć", bo w
    > każdej chwili może pier* meteoryt tunguski, a tego przecież nie
    > przewidzisz. Dzieci są przewidywalne. Zwłaszcza te dzieci, które się zna.

    Nie chodzi o olewactwo "bo i tak się nie da".
    Chodzi o posiadanie choćby odrobiny pokory i świadomość że zagrożenie
    może przyjść z najmniej spodziewanej strony, że nie jest się doskonałym
    i trzeba się starać jeszcze bardziej.

  • 50. Data: 2013-07-19 00:50:42
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-07-19 00:16, z pisze:
> [...]
    > Chodzi o posiadanie choćby odrobiny pokory i świadomość że zagrożenie
    > może przyjść z najmniej spodziewanej strony, że nie jest się doskonałym
    Jasne i właśnie o tę odrobinę pokory tu chyba chodzi. Moim zdaniem ta
    pokora polega na tym, że jak się już coś spieprzy i nie dopilnuje
    dzieciaka, to posypuje się głowę popiołem, a nie szuka wokół winnych,
    chętnych do wypłaty odszkodowania za głupotę rodziców.

    PS: Sytuacja jako żywo przypomina mi pytania pojawiające się od czasu do
    czasu na grupie samochodowej: "Zapier*łem przez las, wyskoczył mi dzik i
    skasowałem na nim pół mojego nowiutkiego poloneza, na którego ciułałem
    pół życia. Kto mi wypłaci odszkodowanie? Leśnicy? Myśliwi? AC nie mam" :->

    Maciek