  • 111. Data: 2013-07-25 21:48:15
    Temat: Re: no to mamy jak w USA... odszkodowania za bycie idiota
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-07-25, Andrzej Lawa <a...@l...com> wrote:

    [...]

    > O, buhuhu, tak cię zabolało że uważam, że o dzieci i ich zdrowie należy
    > dbać a nie bezmyślnie narażać je na kalectwo...

    Nie. A Ty nie robisz nic "dla dzieci". Po prostu jesteś narcystycznym
    egocentrykiem, a Twoje wypowiedzi świadczą o tym, że jesteś zwyczajnie
    nieświadom tego co to znaczy żyć w społeczeństwie.

    I z tamtej dyskusji dokładnie to wynikało. W pompie masz zdrowie czyiś
    dzieci. Interesuje Cię jedynie by nie dokładać do nich Twoich cennych
    pieniążków.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 112. Data: 2013-07-25 21:52:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie stałej, fantasto. Gdzie pisałem, że stałej?

    Ach te polityczne wypowiedzi.
    To moze w koncu powiesz, jakie masz doswiadczenie, zamiast rzucac polsłówka
    a potem wyzywać od idioty, jak ktos sugestię weźmie na powaznie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

  • 113. Data: 2013-07-25 21:54:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 25.07.2013 21:48, Wojciech Bancer pisze:

    > Nie. A Ty nie robisz nic "dla dzieci". Po prostu jesteś narcystycznym
    > egocentrykiem, a Twoje wypowiedzi świadczą o tym, że jesteś zwyczajnie
    > nieświadom tego co to znaczy żyć w społeczeństwie.

    Kłamiesz.

    > I z tamtej dyskusji dokładnie to wynikało. W pompie masz zdrowie czyiś
    > dzieci.

    Kłamiesz.

    > Interesuje Cię jedynie by nie dokładać do nich Twoich cennych
    > pieniążków.

    Tylko tacy patologiczni materialiści jak ty używają tego durnego
    zdrobnienia "pieniążki".

    Tak kochasz pieniądze?

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 114. Data: 2013-07-25 22:02:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 25.07.2013 21:52, Budzik pisze:
> [...]
    > To moze w koncu powiesz, jakie masz doswiadczenie, zamiast rzucac polsłówka
    > a potem wyzywać od idioty, jak ktos sugestię weźmie na powaznie.

    Dość regularnie opiekowanie się dziećmi siostry i znajomych w czasach
    liceum i wczesnych studiów. Teraz też czasami dziećmi znajomych po parę
    godzin.

    Dzięki temu nie musieli ciągać dzieci po sklepach, a ja bez problemu
    byłem wstanie dopilnować, żeby nie zrobiły sobie krzywdy bo w
    odróżnieniu od "rodziców" z artykułu tudzież stereotypowych opiekunek ja
    się skupiam na powierzonym zadaniu, zamiast olać i zostawić samopas.

    Swoją drogą znajomi z dziećmi regularnie opiekują się wzajemnie dziećmi
    innych dzieciatych znajomych gdy tamci coś mają do zrobienia.

    Jeśli nie potrafisz znaleźć kogoś, kto się zaopiekuje dzieckiem przez
    parę godzin, to jesteś patologicznie aspołeczny i nie powinieneś mieć
    dzieci.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 115. Data: 2013-07-25 22:20:55
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-07-25, Andrzej Lawa <a...@l...com> wrote:

    > Tylko tacy patologiczni materialiści jak ty używają tego durnego
    > zdrobnienia "pieniążki".
    >
    > Tak kochasz pieniądze?

    Powyżej proszę wycieczki, szanowny troll ucieka się do najstarszego,
    znanego sześciolatkom argumentu "a nie bo Ty!". Teraz należy oczekiwać
    drugiego z "ostatecznych" bojowych argumentów, okrzyku bojowego
    "jezdeś gupi".

    BP, NMSP

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 116. Data: 2013-07-25 22:33:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 25.07.2013 22:20, Wojciech Bancer pisze:

    > Powyżej proszę wycieczki, szanowny troll ucieka się do najstarszego,
    > znanego sześciolatkom argumentu "a nie bo Ty!". Teraz należy oczekiwać

    Nie moja wina, że użyłeś tej formy i tym samym się ujawniłeś.

    > drugiego z "ostatecznych" bojowych argumentów, okrzyku bojowego
    > "jezdeś gupi".

    Nie sądź innych po sobie, dzieciaku.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 117. Data: 2013-07-25 23:26:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Dość regularnie opiekowanie się dziećmi siostry i znajomych w czasach
    > liceum i wczesnych studiów. Teraz też czasami dziećmi znajomych po

    No i mamy jasność.
    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 118. Data: 2013-07-26 08:13:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-25 23:26, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > No i mamy jasność.

    Swoją drogą wujek Andrzej musiał zyskać u wychowanków "Wujek Gestapo".

    - zakaz wchodzenia do łazienki
    - zakaz wchodzenia do kuchni
    - na dworze zakaz odbiegania powyżej 2m od opiekuna

    Dzieci chyba w kojcu trzymał pod monitoringiem :)

    --
    Liwiusz

  • 119. Data: 2013-07-26 08:38:09
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 25.07.2013 22:02, Andrzej Lawa pisze:
    > Dość regularnie opiekowanie się dziećmi siostry i znajomych w czasach
    > liceum i wczesnych studiów. Teraz też czasami dziećmi znajomych po parę
    > godzin.

    Czyli gówno wiesz... Parę godzin....

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 120. Data: 2013-07-26 10:25:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 26.07.2013 08:13, Liwiusz pisze:

> [...]
    > - zakaz wchodzenia do kuchni
    > - na dworze zakaz odbiegania powyżej 2m od opiekuna
    >
    > Dzieci chyba w kojcu trzymał pod monitoringiem :)

    Liwiusz, tępy chuju, czy mógłbyś uprzejmie zaprzestać projekcji swoich
    patologii na moja osobę?

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!