  • 81. Data: 2004-12-03 21:54:04
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości
    news:coqmr1$3dq$1@news.onet.pl...

    > Pan mi grozi Panie doktorze ?

    To pan mi grozil zamknieciem panie chamie. Oznajmiam panu fakt, ze pana
    mozna dorwac jak najbardziej za grozenie, chamstwo i pomawianie, popieranie
    bandytyzmu i gestapowskiej przemocy. Moga zajac sie tym US Marines, którzy
    przyjada tu uspokajac w koncu policjantów, prawników i kombinatorów z SLD,
    naduzywajacych wladzy i przemocy jak w komunistycznych Chinach.

    Chce pan zrobic z Polski Irak? Moze wlasnie o to wam chodzi?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 82. Data: 2004-12-03 21:54:32
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    Lubie sobie poczytać tą grupe. Czasmi temat jest ciekawy. Czasami ładnie
    piszesz. Ale dzisiaj pierdzielisz jak potłuczony. Nie istnieje żadna
    okolicznośc jaka by tłumaczyło debilne zachowanie policjatntów i policji. Nie
    jestem w stanie zrozumiec dlaczego bronisz akurat w tym wypadku kogos kto z
    premedytacją zamordował żywa istotę. Każde życie jest cenne. Nie jest istotne
    czy to życie człowieka, psa czy kota. Nie dość że policjant na lekką,
    bezpieczną i nie najgorzej płatną pracę, to jeszcze wykorzystuje swoja
    przewagę w każdy możliwy sposób. Oni musieli pokazać że mają duże strzelby.
    Pewnie dlatego że kuśki i rozumi u nich małe. Tomek

  • 83. Data: 2004-12-03 21:57:26
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Bo nam wolno. A Pana w razie czego zamkniemy (nawet doktorat nie pomoze).
    > Mnie to wisi prawde mowiac, Pana wybor.

    Kto komu zaczal grozic. Mnie chcesz chamie zamknac? Za pisanie prawdy? No to
    dawaj tutaj. Wykupiles kwatere na cmentarzu i ubezpieczyles sie chamie?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 84. Data: 2004-12-03 22:34:13
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości

    , prawników i kombinatorów z SLD,

    > naduzywajacych wladzy i przemocy jak w komunistycznych Chinach.

    Uuu znowu stara plytka...

    pozdr
    bogen

  • 85. Data: 2004-12-03 22:35:58
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    > Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości
    >
    > Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości

    > podciagnac

    > A w jaki sposob mozna obezwladnic dziecko czy doroslego czlowieka nie
    > uzywajac przemocy wobec tej osoby?
    > Powiedziec: "Uprzejmie prosze stanac tylem, pobawimy sie tak, ze bedziemy
    > cie dziecko wiazac i zakuwac w kajdanki.?"
    >
    > Z czym maja racje, ze jest pan idiota?

    ..........i nerwy puszczja.
    Moze powinien pan postrzelac karabinem w zamki lub podlaczyc magazynek do mossberga?

    pozdr
    bogen

  • 86. Data: 2004-12-03 22:48:38
    Od: "jjm" <j...@o...pl>

    > To oceni sąd.

    Brałem udział w sprawie o wykroczenie.Poszkodowana-żona miejscowego
    policjanta.Sprawa dotyczyła art.51 paragraf 1 kw.(w godzinach 19.00-20.00)
    Zeznania świadków(m.innymi policjantów wezwanych na interwencję) nie
    potwierdziły(przekonująco) zeznań pokrzywdzonej. No ale "sąd ocenił"
    !!!!!!!!!
    Dobrze,ze w tym przypadku do głosu doszły media to może sąd OCENI.
    Co do osób twierdzących(a widzieli materiał w tvn),ze policja zabijając tego
    psa zachowała się OK i zadbała o własne zdrowie i życie(pewnie myśleli,że
    ten biedny pies to wilk a oni to czerwone kapturki) to moim skromnym zdaniem
    powinni się leczyć.Kur.y mi się cisną na klawiaturę jak czytam te Wasze
    brednie.Aaaaaaaaa szkoda słów,pomyślcie chwile nad sobą.Może i Was to kiedyś
    spotka.
    Ci z Was,którzy myślą inaczej niech nie odpisuja na ten post.Nie mam zamiaru
    dyskutować z kimś kto nie ma za grosz współczucia dla tych dzieci.
    PS
    Uprzedzając.Jak miałem 5 lat pogryzł mnie poważnie duuuuży pies(mieszaniec
    owczarka) i wylądowałem na miesiąc w szpitalu.Ten argument wiec odpada.

  • 87. Data: 2004-12-03 23:07:06
    Od: "namus" <n...@1...com>

    Czyż nie są bohaterscy, jeden oddział przeciwko grożnej, przeważającej sile
    3 dzieci

    > Sąd? A co to jest? organizacja przestepcza wspierajaca inne organizacje
    > przestepcze?
    Pan się myli. Myślę, że wśród sędziów na pewno są uczciwi, którzy jeżdżą do
    pracy tramwajem, a tacy sędziowie jak Wielkanocki czy tacy prokuratorzy,
    którzy balują z bandytami nie stanowią więcej niż 99%

  • 88. Data: 2004-12-04 07:14:27
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "namus" <n...@1...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracy tramwajem, a tacy sędziowie jak Wielkanocki czy tacy prokuratorzy,
    > którzy balują z bandytami nie stanowią więcej niż 99%

    :) dobre

  • 89. Data: 2004-12-04 08:49:29
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

> [...]
    > pracy tramwajem, a tacy sędziowie jak Wielkanocki czy tacy prokuratorzy,
    > którzy balują z bandytami nie stanowią więcej niż 99%

    Wiem wiem, zapewne są w sądach uczciwi i są też policjanci, którzy są
    grzeczni, uprzejmi i sprawiedliwi.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 90. Data: 2004-12-04 08:55:18
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>