  • 161. Data: 2004-12-04 23:42:48
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:

    > Jak to nie? Przeciez widze co pan pisze.

    To z zyczliwosci! Ja panu zycze jak najlepiej, zeby pan przestal jezdzic
    trabantem, splacil kredyty itp. A jezeli bedzie pan sluchal moich rad to
    moze wtedy zrobi pan kariere jak mecenas Giertych ?

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 162. Data: 2004-12-04 23:44:07
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    > To podaj ile nauczyciel zarabia lacznie z korepetycjami, ktorych udziela
    > (chyba, ze jest zbyt leniwy lub zbyt slaby, aby ktos do niego na te
    > korepetycje przychodzil).
    >
    > Poza tym praca nauczyciela jest bezporownania latwiejsza i bezpieczniejsza
    > niz praca w Policji. Przychodzi nauczyciel na 4-5h do pracy, przewaznie
    > olewa prace i uczniow i wychodzi. Ot, cala praca nauczyciela.

    Masz pojęcie...poczytaj
    ---
    wiadomości news:cosibe$2hj4$1@news2.ipartners.pl...
    > Faktem jest, że nauczyciele w RP _też_ są (z reguły) niedopłacani.

    Są wręcz wykorzystywani przez sitwę. Pensje nauczycieli są poniżające.
    Dzieci nie chcą się uczyć, bo widzą, że ten co ich uczy chodzi w łachmanach
    i jeździ Trabantem, a tato co kombinuje ma Mercedesa. Wszystko dzieki takim
    prawnikom jak Von, Lawa, Bogen, Leszek, Stasio
    Podróżnik........................

    > Ale nauczyciel pracuje znacznie mniej, niż policjant, nie naraża swojego
    > życia i ogólnie ma lżejszą pracę.

    Jak cholera. Ty masz pojecie o nauczaniu jak ja o ginekologii.

    Napisal pan prawnik Lawa uogólnienie :)

    ----
    > Tak tylko ile dni w roku pracuje nauczyciel.

    Ja pracuje 760 dni w roku, liczac dzien jako 8 godzin dniówka. Musze
    pracowac w kilku miejscach, zeby utrzymac rodzine i splacac kredyty.
    Dojezdzam po kilkaset kilometrow do pracy. Przychodze do domu wieczorem
    zmeczony i musze przygotowac materialy do nowych zajec. Sypiam po 6 godzin,
    czasami mniej. I guzik z tego mam. Wiekszosc pensji dzieki takiej i nie
    innej polityce kaciarzy z rzadu RP musi isc na odsetki od kredytów. No i co
    masz pan jeszcze interesujacego do powiedzenia?

    Panu sie tak wydaje nauczyciel nic nie robi, wiec ja sobie mysle:
    Policjant sobie siedzi, spaceruje albo jezdzi autkiem. Czasami musi
    interweniowac. Narazenie zycia zdarza mu sie rownie czesto jak nauczycielowi
    moze przytrafic sie smiertelny wypadek w kilkusetkilometrowej drodze do i z
    pracy. Szczegolnie tam na drodze nr 4 Kraków-Rzeszów, gdzie czasami spotykam
    czubków wyprzedzajacych na trzeciego pod górke.

  • 163. Data: 2004-12-04 23:52:19
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Tomek wrote:

    > A dlaczego bez boków. Czy jak podam goła pensję to będzie znaczyło że
    > boków nie ma.

    A i zapomnialem. W przypadku nauczycieli prosze doliczyc rozne prezenty na
    koniec roku (A slyszy sie przeciez, ze niejeden chcial np kino domowe, ale
    to chyba na jakiejs uczelni bylo. Pewnie mial co najmniej doktorat.), dzien
    nauczyciela i jakies inne okazje, ktorych juz nie pamietam.

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 164. Data: 2004-12-05 00:04:56
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > To cos pan duze ma te kredyty, panie doktorze. Albo widac tak malo panu
    > placa.

    Nie malo w porownaniu z innymi posadami w Polsce, ale malo w porównaniu do
    cen w Polsce. W USA niektóre ceny są niższe nawet. Ph.D. zarabia tam $3000 i
    wiecej do reki na etacie na uczelni, jezeli ma obywatelstwo. W prywatnej
    firmie moze dostac $10.000 i wiecej na miesiac.
    To jest jakies 9-12.000 zł z jednej uczelni w USA lub jakies 30.000 zł
    miesiecznie i wiecej z firmy, przy niektórych cenach nizszych niz w Polsce.
    Na przyklad paliwo to polowa ceny polskiej benzyny. Ja nie mam nawet takich
    snów w Polsce i jak uda mi sie zarobic srednio za pare miesiecy, dorabiajac
    tu i tam mala czesc tego na reke to moge jeszcze pozyc, a widzi pan wymaga
    sie ode mnie efektów pracy naukowej porównywalnych do tych jakie maja
    Amerykanie.

    > Moze trzeba sie przekwalifikowac? Widze pana jako posla LPR (mecenas
    > Giertych jest dla pana przeciez wzorem).

    Ale ja jestem za calkowitym zjednoczeniem Polski z Europa Zachodnia, za
    wyrównaniem poziomu zycia w Polsce do poziomu zycia Niemców, Anglików,
    Francuzów.... a zatem za jak najszybszym wprowadzeniem Euro w Polsce w celu
    ograniczenia rzadowych kombinacji i afer, wiec dlugo bym tam w LPR nie
    zabawil. Owszem zgadzam sie z niektórymi odwaznymi pogladami mecenasa Romana
    Giertycha w sprawie kombinacji dokonywanych przez czlonków SLD.

    > Kwalifikacji specjalnych nie
    > potrzeba (tak wiec doktorat trzeba bedzie schowac do szuflady...),
    wystarczy
    > gadac duzo i bezsensu. Nadaje sie pan!!

    Czyzby? Oni tam w Sejmie zarabiaja po 10.000/miesiac i wiecej z moich m.in.
    podatków i niektórym jeszcze jest malo, wiec kombinuja jak tu sprzedac
    Polske Rosjanom.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 165. Data: 2004-12-05 00:09:42
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Jezdzi pan trabantem ? To na co pan pobral te kredyty, ktore musi pan
    > splacac z pracy na kilku etatach ?

    A co to pana obchodzi? Głownie na jedzenie, czynsz i inne opłaty, kiedy
    byłem bezrobotny po powrocie z postdoca z Japonii przez pół roku. Potem
    pracowalem na ksiedza Krynskiego - oszusta z Czestochowy i dalej musialem
    brac kredyty, poniewaz nie starczalo do pierwszego z pensyjki wykladowcy.

    Gdybym pracowal w szkole a o szkole tu byla mowa to pewnie na nic wiecej niz
    Trabanta nie bylo by mnie stac.
    Teraz zarabiam tyle, ze starczaloby od pierwszego do pierwszego, ale sa
    dlugi, ktore trzeba posplacac i kolo sie kreci.

    Nie znam sie na ginekologii. Zadowolony?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 166. Data: 2004-12-05 00:15:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mithos wrote:

    > To z zyczliwosci! Ja panu zycze jak najlepiej, zeby pan przestal jezdzic
    > trabantem, splacil kredyty itp. A jezeli bedzie pan sluchal moich rad to
    > moze wtedy zrobi pan kariere jak mecenas Giertych ?

    Na litość! Przestaniesz wreście karmić tego porypanego trolla z
    dodatkowym chromosomem?

  • 167. Data: 2004-12-05 00:28:37
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

> [...]
    > koniec roku (A slyszy sie przeciez, ze niejeden chcial np kino domowe, ale

    Tak na Politechnice w Częstochowie. Ale tamten chciał łapówkę za egzamin w
    postaci kina i wyleciał z uczelni. Był to chyba jedyny przypadek, bo
    studenci chętnie wywaliliby następnych do dzisiaj.

    Pod koniec roku naprawdę proszę mi wierzyć, że kiedy studenci dostaną już
    zaliczenie i wpis rzadko kiedy która/y przyjdzie choćby z kwiatkiem do mnie.
    Nie zdarzyło mi się dostać kwiatków na koniec roku, chyba że od moich
    magistrantów po obronach w dowód wdzięczności za ślęczenie po nocach nad
    stertami prac dyplomowych.

    W szkołach faktycznie jest inaczej. Nauczyciele na koniec roku zwykle
    dostają kwiatki ale co im po kwiatrkach, kiedy ich pensje sa dwa razy nizsze
    od mojej, a mnie jest ciezko utrzymac rodzine co dopiero im?
    Musza na korepetycjach dorabiac, dlatego niektorzy licealisci maja tak
    niskie oceny i sa doslownie gnebieni w szkolach nadmiarem wiadomosci do
    opanowania w zbyt krótkim czasie. Ja raczej wole nauczyc studentów mniej,
    ale żeby dobrze zrozumieli to, czego ich uczę, a nie zeby musieli doplacac
    do czesnego i szukac korepetycji.

    Ten system szkolnictwa i finansowania badan naukowych jest ogólnie chory.

    > Pewnie mial co najmniej doktorat.), dzien
    > nauczyciela i jakies inne okazje, ktorych juz nie pamietam.

    Na dzien nauczyciela i inne okazje tez nic nie dostalem :(((( Nie dlatego ze
    studenci mnie nie lubia, tylko glownie dlatego ze nie maja pieniedzy na
    kwiatki, bo placa wysokie czesne.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 168. Data: 2004-12-05 00:33:23
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Tomek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    > A dlaczego bez boków. Czy jak podam goła pensję to będzie znaczyło że boków
    > nie ma.

    Zadałem Ci proste pytanie, które zreszta sam sproowokowales.
    I co?
    Nawet nie jestes wstanie na nie odpowiedziec.
    Uwzasz, ze wszyscy policjaci biora " w lape"?

    >Bedziesz sie starał udowodnić że
    >policjanci zyja w nedzy.
    >Jeśli im sie nie opłaca pracowac bo za mało zarabiają
    >to niech zmienia sobie pracę. Jest wolny rynek pracy

    Oczywiscie nikt ich nie zmusza.

    >A tak z drugiej strony.
    >Ile bys zapłacił za zastrzelenie weterynarza, wydanie niewłaściwej amunicji,
    >załadowanie niewłaściwej amunicji, rozstrzelanie młodego chłopaka w jego
    >samochodzie, zabicie psa, wysłanie do domu starców ( kilku staruszków sie
    >pokłuciło) brygady antyterrorystycznej czy wywalenie materiałami wybuchowymi
    >drzwi w mieszkaniu - na innym piętrze. A moze tak sie dzieje bo zarabiaja za
    >mało ?

    O co Ci chodzi ?
    Zadałem Ci proste pytnie, na ktore nie potrafisz odpowedziec.
    Po co zaczynasz ten temat skoro gowno o tych sprawach wiesz?

    Prosze powiedz mi ile zarabia w Polsce policjant?

    pozdr
    bogen

  • 169. Data: 2004-12-05 00:35:07
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > innej polityce kaciarzy z rzadu RP musi isc na odsetki od kredytów. No i co
    > masz pan jeszcze interesujacego do powiedzenia?

    Zacytuje slowa pana Tomka:
    " Jeśli im sie nie opłaca pracowac bo za mało zarabiają
    to niech zmienia sobie pracę. Jest wolny rynek pracy"
    Zwolnij sie Pan i szukaj Pan se innej roboty.

    pozdr
    bogen

  • 170. Data: 2004-12-05 00:37:21
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Na litość! Przestaniesz wreście karmić tego porypanego trolla z
    > dodatkowym chromosomem?

    Ups ;) Obiecuje poprawe ...
    Przepraszam .. to wina tego, co jest naprawde ważne ;)
    Nie zbieraj nakrętek ...

    --
    Stasio Podróżnik callto://santex997
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-1200