  • From: "elwood blues" <e...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nieuczciwi ściągacze długów
    Date: Sun, 27 Jan 2002 09:22:40 +0100

    > Wybraz sobie prowadzenie wlasnej firmy windykacyjnej lub wywiadowczej i
    > opieraj sie tylko na wlasnych pieniadzach!
    > Sproboj wszystko oplacic(ZUS,fiskus,pracownicy,telefony,benzyna i inne
    > koszty firmowe) i miec jeszcze kase na dzialania!
    > Zwaz na to,ze sa tez i firmy ktore zlecaja windykacje lub wywiad i pozniej
    > same nie placa!
    > Nie slyszales o tym?

    wlasnie ciekawe czy ty pracujesz lub masz firme windykacyjna
    otoz moja odp. brzmi
    jezeli kogos nie stac na pokrywanie kosztow bez zaliczki to jest dla mnie
    niewiarygodny
    nie interesuja mnie firmy windykacyjne ktore mieszcza sie w teczuszce
    jakiegos pana biznesmena
    jezeli nie stac go na zus, fiskus, pracownikow, telefony i benzyne i inne
    koszty firmowe
    to niech idzie na przodek do kopalni i czeka na wczesniejsza emeryture
    podalbym ci przyklad firmy ktora nie pobiera zaliczek i pokrywa wszystkie
    koszty
    a zyje tylko z prowizji i zatrudniaja (na umowe o prace nie jakies
    kontrakty) kilkudziesieciu pracownikow
    i do tego swietnie prosperuje

    > Zazwyczaj firmy windykacyjne dokladnie tym zajmuja plus inne dzialania.
    > Nic nowego.

    sam piszesz ze zazwyczaj moge podac wiele przykladow ze tak nie jest

    > To akurat nie jest takie wazne.

    tak nie jest to takie wazne ale moim zdaniem tez

    > ZAPLATY

    > Skad masz takie statystyki?
    > Chyba,ze w danym rejonie (np.jedna,dwie ulice ;)))
    >
    > Nie masz chyba pojecia jak wiele firm jest zadluzonych i jak wiele dlugow
    > jest "nie do sciagniecia".
    > Sprawdz chocby w internecie "czarne listy dluznikow".
    > Nawet handel dlugami pomimo szybkiego rozwoju w ostatnich latach ostatnio
    > troche przystopowal.
    > A moze masz jakie nowe wiadomosci na temat sciagania wierzytelnosci z
    > np.kopaln,fabryk Daewoo,szpitali,firm branzy metalowej,obuwniczej itd.

    mam dostep do takich informacji i wiem dobrze jak jest a to ze jest wielu
    niesciagalnych tez wiem