  • Data: 2002-01-30 19:45:14
    Temat: Re: nieuczciwi ściągacze długów
    Od: "Thommo" <t...@s...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    czekam na dalsze ewentualne wskazówki na privie, a co do kopii dokumentów to
    oczywiście mamy, o raporcie nie ma co mówić, ponieważ mieli go zrobić, a w
    ogóle nie przygotowali - nic nam nie przedstawili, żadnego sprawozdania ze
    zlecenia.
    chyba będziemy musieli rozpatrzeć skierowanie sprawy do prokuratury.
    (Niedługo zamiast prowadzić firmę, mój ojciec cały swój czas poświęci na
    ściganie dłużników :))
    ale przynajmniej jest nauczka na porzyszłość.
    pozdrawiam
    mag