  • Data: 2002-01-27 21:07:05
    Temat: Re: nieuczciwi ściągacze długów
    Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > witam grupowiczów,
    > sprawa którą pragnę poddac dyskusji jest dość zawiła, ale spróbuję ją w
    > skrucie przyblizyć.
    > mój tata prowadzi prywatną firmę handlową. jak wiekszość przedsiębiorców
    > styka się z naciągaczami finansowymi. od roku próbuje różnymi sposobami
    > ściągnąć dość dużą sumę pieniędzy od jednego z dłużników

    Twój tata powinien się z skontaktować z "fachowcem" z mojej branży ( ale
    nie ze mną :-))) Po prostu rozumiem Twojego tatę. Pewien duupek mnie
    też w balona zrobił, na szczęście na nie wielką kwotą ( 3 tys. zł. -
    szkoda mi i tej kwoty ale gdyby to było 300 tys. zł to........ ). A tak
    już dwóch duupkow zrobiło Twojego tatę w balona.

    Pozdrawiam A.

    www.pirotechnik.w.pl