    From: "Russar" <j...@a...email.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nieuczciwe firmy i zarabianie przez internet
    Date: Sun, 4 May 2003 17:00:13 +0200

    > przede wszystkim sprawdzic co za firma, bywaja rozne.
    > jakies 2 lata temu dostalem 1 czek ze spedii na $34, zrealizowalem
    > bez problemu z pko s.a. chociaż to sporo czasu trwało (ze 2 miesiące).
    > ale od tamtej pory przestałem się także w "to bawić". zbyt dużo czasu
    > sie traci na głupoty, a wynagrodzenie jest nieadekwatne do wkładanego
    > w to czasu :)

    naturalnie uczciwe firmy tez sie zdarzaja...
    tylko gdzie sie o tym przekonac ?
    wystarczy wyszukac np. w onecie "zarabianie przez internet" albo cos w tym
    stylu i od razu bedzie widoczne kilkaset strony... i na kazdej autor
    (powiedzmy Polak) bedzie mowil ze otrzymal czek na xxxx $ (BTW : ostatnio
    dostalem e-maila od goscia z USA ktory podobno w tydzien zarobil 700.000 $
    dzieki tego typu firmom :)) naturalnie chcial mnie wlaczyc do systemu).
    Tylko ze ten autor bedzie chcial wciagnac nowe osoby od ktorych bedzie mial
    prowizje...

    czy jest gdzies jakas sprawdzona przez "wyzsze instytucje" lista uczciwych
    firm do zarabiania przez internet ?
    ewentualnie takich ktore poleca jakis sprawdzony magazyn lub firma np. Chip
    , Komputer Swiat itp.
    (Oni akurat nie tworzyli takich list ale daje przyklad)

    Russar