  • 1. Data: 2009-11-27 11:11:48
    Temat: niedojście do skutku umowy a notariusz
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    Załóżmy że zawarłem z kimś umowę przedwstępna. Umowa przyrzeczona ma
    być podpisana w kancelarii notarialnej. Okazuje się, że tekst
    proponowany przez druga strone odbiega od postanowień umowy
    przedwstępnej, odmawiam więc jej podpisania. Czy mogę domagać się od
    notariusza (pewnie za opłata) sporzadzenia jakiegoś protokołu z tej
    sytuacji? (żeby ułatwić dochodzenie w sadzie umowy przyrzeczonej)?

    Pozdrawiam

    Marcin Szawurski

  • 2. Data: 2009-11-27 12:37:11
    Temat: Re: niedojście do skutku umowy a notariusz
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    przypadek wyskrobał(a):
> [...]
    > notariusza (pewnie za opłata) sporzadzenia jakiegoś protokołu z tej
    > sytuacji? (żeby ułatwić dochodzenie w sadzie umowy przyrzeczonej)?

    Notariusz w zakresie swych czynności spisuje też protokoły, więc jak
    najbardziej.

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2009-11-27 13:02:01
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 27 Lis, 13:37, ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> wrote:
    > przypadek wyskrobał(a):

    > Notariusz w zakresie swych czynności spisuje też protokoły, więc jak
    > najbardziej.

    Notariusz co prawda nie może odmówić, ale czy może powiedzieć "proszę
    przyjść za tydzień to spiszemy, dziś mieliśmy co innego podpisywać" ?
    Czy też jest to traktowane na równi z odmowa?

  • 4. Data: 2009-11-27 13:08:56
    Od: Wilczyca <g...@g...com>

    On 27 Lis, 14:02, przypadek <p...@g...pl> wrote:

    > Notariusz co prawda nie może odmówić, ale czy może powiedzieć "proszę
    > przyjść za tydzień to spiszemy, dziś mieliśmy co innego podpisywać" ?
    > Czy też jest to traktowane na równi z odmowa?

    Zdecydowanie spisze protokół od razu.

  • 5. Data: 2009-11-27 15:35:19
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    przypadek wyskrobał(a):
    > Notariusz co prawda nie może odmówić, ale czy może powiedzieć "proszę
    > przyjść za tydzień to spiszemy, dziś mieliśmy co innego podpisywać" ?
    > Czy też jest to traktowane na równi z odmowa?

    Protokół spisuje się na bieżąco, a nie w tydzień po, więc to będzie jakby
    odmowa.

    --
    .B:artek.