  • 11. Data: 2013-10-03 17:02:52
    Temat: Re: nie czytaj -test
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    sqlwiel wrote:

    > Przecież jesteśmy na p.s.prawo!
    > Jarek naruszył interesy autora postu, bo wbrew wyraźnemu zakazowi
    > zawartemu w nagłówku wyrażającemu wolę nieudostępniania treści,
    > czytający skonsumował treść postu.
    > Należy się odszkodowanie za poniesione straty. (Tak, jak M$ i inne
    > Warnery liczą straty od niesprzedanych kopii)
    >
    > Myślę, że strony mogą się ugodzić na jakieś 1kPLN.

    dodatkowo jeszcze złamał postanowienia licencji.
    Miał nie czytać, a przeczytał i jeszcze kopie rozpowszechnił na
    serwerach news.
    To juz jest kryminał.

  • 12. Data: 2013-10-03 18:07:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    witek wrote:

    > dodatkowo jeszcze złamał postanowienia licencji.
    > Miał nie czytać, a przeczytał i jeszcze kopie rozpowszechnił na
    > serwerach news.
    > To juz jest kryminał.

    amen...

    rano o 6:00 przyjdą panowie w kominiarkach...

    a mógł zostać księdzem i spokojnie gwałcic ministrantów, a tak ma
    przechalapane.

  • 13. Data: 2013-10-03 22:40:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 3 Oct 2013, witek wrote:

> [...]
    [...]
    > dodatkowo jeszcze złamał postanowienia licencji.
    > Miał nie czytać, a przeczytał i jeszcze kopie rozpowszechnił
    > na serwerach news.

    Gorzej.
    Dochodzi nieuprawniona ingerencja w utwór (obudowanie własną treścią),
    a na pewno nie była to "nieznacząca część" utworu.

    > To juz jest kryminał.

    Ototo!

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2013-10-03 23:36:27
    Od: adam <a...@w...pl>

    > Gorzej.
    > Dochodzi nieuprawniona ingerencja w utwór (obudowanie własną treścią),
    > a na pewno nie była to "nieznacząca część" utworu.

    > Ototo!

    No to se chłop narobił.

  • 15. Data: 2013-10-04 00:38:19
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości

    > Przecież jesteśmy na p.s.prawo!

    Wszystko się zgadza: nasze prawo to horror :)

  • 16. Data: 2013-10-05 23:30:25
    Od: l...@g...com

    użytkownik Jarek S. napisał:

    > Qrna, przeczytałem.... co teraz? :)

    Czytajac to, zaakceptowales regulamin, a tam jest wyraznie napisane: subskrypcja
    kosztuje 9,99 za pierwszy miesiac, zobowiazujesz sie do regularnego czytania przez 12
    m-cy, niestety kazde nastepne czytanie kosztuje juz 19,99. Aby zrezygnowac z
    subskrypcji musisz wyslac pisemne oswiadczenie o odstapieniu od umowy w 3 jezykach na
    adres:

    Indonesia Head Office
    The Plaza Office Tower, 15 - 178th Floor
    Jl. M.H. Thamrin Kav 23 - 10
    Jakarta 10360

  • 17. Data: 2013-10-06 17:50:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > pisemne oswiadczenie o odstapieniu od umowy w 3 jezykach na adres:
    >
    > Indonesia Head Office
    > The Plaza Office Tower, 15 - 178th Floor

    obowiązujące języki to Hindi, Urdu oraz Suahili...

  • 18. Data: 2013-10-11 22:50:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 6 Oct 2013, Marek Dyjor wrote:

    [...]
    > obowiązujące języki to Hindi, Urdu oraz Suahili...

    Ktoś pamięta, jak nazywa się język którego Amerykanie użyli w roli
    szyfru podczas II światowej? (wzięli jakiś wymierający szczep indiański
    do gadania przez radio)
    Byznesmeni się widać uczą :>

    pzdr, Gotfryd

  • 19. Data: 2013-10-12 10:39:21
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

> [...]
    >
    > Ktoś pamięta, jak nazywa się język którego Amerykanie użyli w roli
    > szyfru podczas II światowej? (wzięli jakiś wymierający szczep indiański

    język Indian Nawaho

    wymierający to oni nie byli, a wręcz przeciwnie potrafili zachować swój
    odrębny język i nie dali się ...

  • 20. Data: 2013-10-12 10:42:41
    Od: cyklista <c...@k...pl>

> [...]
    >
    > pzdr, Gotfryd

    język Indian Nawaho

    wymierający to oni nie byli, a wręcz przeciwnie potrafili zachować swój

    http://blogbiszopa.pl/2010/05/jezyk-ktory-stal-sie-b
    ronia/