  • 11. Data: 2008-03-03 06:47:56
    Temat: Re: namierzanie komórki???
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Sun, 2 Mar 2008 21:27:39 +0000 (UTC), Jacek Kwiatek napisał(a):

    > witam
    >
    > Ile czasu potrzebuje policja zeby namierzyc goscia ktory wysyla obrazliwe
    > teksty do kobiety za pomoca komorki na prepaida ? Bardzo prosze o odpowiedz
    > sprawa karna..

    Zgodnie z prawem tekomunikacyjnym operatorzy telefoniczni udostępniają na
    własny koszt policji i spec-służbom najrozmaitsze mozliwości techniczne aby
    móc b.szybko wykryć zdarzenie mogące zagrozić bezpieczeństwu Państwa.
    Wysyłanie obraźliwych SMSów jest zwykłą sprawą kryminalną i wątpię, aby
    uruchomili te procedury.

    Było w mediach o tzw. "nielegalnych" podsłuchach. Pisali jak to się robi od
    strony procedur.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 12. Data: 2008-03-03 07:16:42
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:fqf6lg$r0i$1@z-news.pwr.wroc.pl...

    > "Jacek Kwiatek" <w...@g...pl> wrote
    >
    > Zależy czy w ogóle zechce to zrobić i jak pilna jest sprawa... Twoja to
    > raczej słaba jest...

    > Jaka sprawa karna...?! Conajwyżej wykroczenie, chyba, że jest grozi albo
    > coś...

    a o 216 kk slyszal?

  • 13. Data: 2008-03-03 08:06:24
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Troll" <w...@d...mnie> napisał
    > a o 216 kk slyszal?

    jak ją znieważa tak, ale jak np. składa jakieś propozycje czy wypisuje inne
    bzdury tego typu choćby wulgarne to nie.
    Tyle, że w sprawie prywatnoskargowej to już widzę jak Policja biegnie i
    namierza.... ;)

  • 14. Data: 2008-03-03 10:54:42
    Od: "Jacek Kwiatek" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    zbyszek <z...@a...waw.pl> napisał(a):

    > Jeśli policja naprawdę zechce to zrobi to,
    > nieważne jest ile to zajmie czasu....i tak procedury zgłoszenia
    > sprawy i podjęcia działania zajmują trochę czasu.

    a ile szanownej policji moze to zajac czasu? Czy uruchamiaja procedury od
    razu? ile trzeba czekac ??

  • 15. Data: 2008-03-03 11:17:05
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    wiadomości news:sc2s95-2j7.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Teoretycznie? Tak. Realnie w takim przypadku? Nie za bardzo ;)

    i tak napisałem, że w takim przypadku nierealne

    > Jak sobie wyobrażasz namiar kierunkowy na jedną konkretną komórkę?

    nie muszę sobie tego wyobrażać:)

    > Zakładasz, że telefon lub SIM są gdzieś zarejestrowane i nie są fałszywe
    > (IMEI można przerobić).

    większość podobnych przypadków właśnie tak wygląda.. telefon wcześniej
    używany przez osobę, która go kupiła na abonament - sprzedaje znajomemu a
    ten radośnie wkłada jakiegoś prepaida i liczy na anonimowość prepaida,
    którego później wyrzuca.. a i z pozostałych niewiele mniej jest przypadków,
    że ktoś przekłada prepaida do swojego telefonu, który łatwo namierzyć i
    dzwoni czy smsuje radośnie licząc na anonimowość...

    > Jakby to była jakaś grubsza sprawa (porwanie, zamach) to jasne, ale dla
    > takiej dupereli byłoby to IMHO nieuzasadnione angażowanie środków.

    to samo napisałem.

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.

  • 16. Data: 2008-03-03 11:21:01
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    Jacek Kwiatek napisał(a):
> [...]
    > teksty do kobiety za pomoca komorki na prepaida ? Bardzo prosze o odpowiedz

    moim zdaniem to niewykonalne. Wyobraż sobie ze gosc wysyła smsa z bloku
    20 pieter, 500 mieszkańców. Konstrukcja budynku selektywnie tłumi
    nadajniki. Gosc wysyła smsa i gasi telefon. - nie do namierzenia.
    druga sprawa... Z netu wyślesz smsa z takiego mumeru z jakiego
    chcesz.... wiec kogo chcesz namierzac?

    ToMasz

  • 17. Data: 2008-03-03 11:24:49
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "dekazzze" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przypadków, że ktoś przekłada prepaida do swojego telefonu, który łatwo
    > namierzyć i dzwoni czy smsuje radośnie licząc na anonimowość...

    dodam jeszcze że z pozostałych spryciaŻy to po zakupie telefonu w sklepie,
    komisie czy z jakiegokolwiek innego źródła bezmyślnie na moment wkładają
    swoją prywatną kartę ze swojego telefonu aby sprawdzić telefon czy nie wiem
    nawet po co ale tak bywa;)

    więc tych sprytnych do końca to zostaje nie więcej niż kilka procent a my
    tutaj piszemy właśnie o jakichś groźbach a nie np. zaplanowanym w
    szczegółach porwaniu..

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.

  • 18. Data: 2008-03-03 11:47:36
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nadajniki. Gosc wysyła smsa i gasi telefon. - nie do namierzenia.
    > druga sprawa... Z netu wyślesz smsa z takiego mumeru z jakiego

    Mało realne w odniesieniu do rzeczywistości.... to że gość wysyła smsa i
    gasi telefon - ok, ale przjmij realne warunki - wcześniej tego telefonu
    używał pół roku wcześniej ze swoją prawdziwą kartą sim i tak mu został
    niepotrzebny i teraz się przydał, albo włożył lub włoży za parę dni do niego
    swoją kartę i tu jest namierzenie.
    Namierzenie w 99% nie polega na fizycznym namierzeniu na mapie a na
    namierzeniu danych aparatu i jego historii z jakich kart korzystał i to
    raczej wystarcza, jeśli ktoś odpowiedni się tym zajmuje a nie władza z
    Pcimia dolnego;)
    ewentualnie masz np. historię na mapie, gdzie dalej (jeśli) się
    przemieszczał aparat i przeważnie w tym samym momencie sprawca miał np.
    drugi swój aparat w tej samej sieci przemieszczający się razem z nim, a więc
    połowa sprawy rozwiązana..

    EOT
    pzdr,
    dkzzzzzzzzz.

  • 19. Data: 2008-03-03 11:51:45
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "dekazzze" <d...@g...pl> pisze:

> [...]
    > drugi swój aparat w tej samej sieci przemieszczający się razem z nim, a więc

    Czyli sugerujesz kupowanie tanich "jednorazowych" komórek na bazarze? :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Jeśli tytuły łatwo uzyskać, wówczas lud ani tych najwyższych,

  • 20. Data: 2008-03-03 19:16:09
    Od: "zbyszek" <z...@a...waw.pl>

    > a ile szanownej policji moze to zajac czasu? Czy uruchamiaja procedury od
    > razu? ile trzeba czekac ??

    Jeśli chcesz poznac minimalny czas niezbędny do zlokalizowania komórki to
    zadzwoń na policję i powiedz coś o podłożonej bombie albo że kogoś znanego
    zaraz
    załatwisz - poznasz absolutne minimum czasu :) - od razu weź sobie
    przyszykuj szczoteczkę do zębów.....

    Oczywiście to tylko żart i nie wolno tego robić, to jest karalne!!!