  • Data: 2003-04-09 04:49:17
    Temat: Re: naloty - kolejny wątek
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości
    news:p0kcm-fl6.ln1@ziutka.router...
    > Jakby dziecko gosci Twojego sasiada wlazlo przez plot na Twoja posesje bo
    > mu wpadla pilka, a Burek by je zagryzl to spalbys po tym spokojnie? A
    > jakby jakis gnojek zerwal ta Twoja wspaniala tabliczke a Twoi rodzice lub
    > inni bliscy krewni zlozyli Ci niezapowiedziana wizyte, to Twoje
    > samopoczucie tez byloby tak dobre? Tak retorycznie pytam co by nie bylo
    > watpliwosci...

    teoretycznie wiec odpowiadam, bo o takie sprawy mi chodzi, to czy ja bym
    spal spokojnie czy nie, to inna sprawa, generalnie chodzi mi o to, ze moj
    prywatny teren jest moja prywatna wlasnoscia i wara obcym od niego, jesli
    ktos na niego wlazi to na wlasne ryzyko, jest dobrze zabezpieczony,
    zamkniety i oznaczony, a w polsce mimo to jak ktos na niego wlezie, (np
    przez plot) i moj "burek" go pogryzie to ja za to odpowiadam, to jest
    wlasnie chore i o to mi chodzilo, dlaczego ktos lamiacy prawo i wlazacy na
    moj teren ma wiecej praw odemnie w takim wypadku?